Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت munhwa کره، اولسان هیوندای به دنبال دومین قهرمانی بدون شکست در لیگ قهرمانان است و شانس بالایی برای رسیدن به این هدف دارد.

اولسان هیوندای دومین قهرمانی بدون شکست تاریخ لیگ قهرمانان فدراسیون فوتبال آسیا (AFC) را به چالش می کشد. اولسان ساعت ۱۹ (به وقت کره) در آخرین بازی برابر پرسپولیس (ایران) در ورزشگاه الجنوب قطر به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولسان که در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد در سال ۲۰۱۲ قهرمان بدون شکست لیگ قهرمانان شده است و مصمم است که پس از هشت سال دوباره همینطور ظاهر شود. اولسان پس از ۴ پیروزی و ۲ تساوی در مرحله گروهی ۲۰۱۲ ، در نهایت با (۱۰ برد و ۲ تساوی) قهرمان شد. امسال آنها ۹ بازی متوالی بدون شکست (۸ برد و ۱ تساوی) با ۵ پیروزی و ۱ تساوی در مرحله گروهی و ۳ پیروزی در مسابقات حذفی را تجربه کردند. پرسپولیس در مرحله گروهی ۳ برد، ۱ تساوی و ۲ باخت و در مسابقات حذفی ۲ برد و ۱ تساوی داشته است.

قدرت اولسان بر پرسپولیس کاملا واضح است. اولسان در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به طور متوسط ​​۲.۳۳ امتیاز در هر بازی (در مجموع ۲۱ گل) و ۰.۶۷ امتیاز داشته در حالی که پرسپولیس ۱.۳۳ امتیاز (در مجموع ۱۲ گل) داشته است.

اولسان دارای گزینه های مختلف حمله است. جونیو و جانسون که بهترین گلزنان لیگ هستند امید اول گلزنی تیم محسوب می شوند. در حالی که یون بیت گارام با چهار گل در رده ششم قرار دارد.

مربی اولسان گفته که من برای تفریح ​​به اینجا آمدم و حتی در شرایط دشوار هم خنده ام را از دست ندادم. مسابقه نهایی آخرین بازی است که با بازیکنان اولسان بازی می کنم، بنابراین قطعاً پیروز می شوم و به کره برمی‌گردم.

پرسپولیس "بهترین گلزن خود را" ندارد. عیسی آل کثیر، بهترین گلزن تیم (چهار گل) در مرحله یک چهارم نهایی در ماه سپتامبر، به مدت شش ماه محروم شد. احسان پهلوان، هافبک اصلی و وحید امیری به دلیل محرومیت در این دیدار نیستند. مدافع اصلی، شجاع خلیل زاده نیز به الریان رفته است.

پرسپولیس همچنین ۱۹ روز است که بازی نکرده و نگرانی هایی هست که این تیم روحیه جنگیدن را از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس اولسان هیوندای بدون شکست ۱ تساوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان در استدیوی پخش اسکای به هیجان آمده از واکنش نوبل، امتیاز را به او داد.

این دروازه‌بان ۲۷ ساله دیشب تمام تلاشش را برای شکست بایرلورکوزن بعد از ۴۵ بازی بدون باخت انجام داد اما حتی این دبل سیو که همه را انگشت به دهان کرد نیز مانع این اتفاق نشد چراکه لورکوزن در دقیقه ۶+۹۰ روی ضربه آندریچ هافبک ملی‌پوش تیمش بازی را به تساوی دو-دو رساند آن هم در شرایطی که ضربه ارسالی کاشته فلورین ویرتز مقابل پای آندریچ افتاد و او بدون سختگیری مدافعان توپ را به زیر طاق دروازه نوبل زد‌.

ویدئو: 331243

در تصاویر پس از مسابقه نوبل با چهره‌ای ترش شده در حال شماتت خودش دیده می‌شود. این دروازه‌بان زردپوش در این سیو استثنایی ابتدا ضربه امینه عدلی را مهار کرد و سپس شوت یوناس هافمن را با رفلکسی باورنکردنی به کرنر فرستاد.

او در این لحظات تسخیر ناپذیر به نظر می‌رسید اما در نهایت این لورکوزن بود که با خواستن و خواستن و خواستن سد نوبل را شکست.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت