Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رستمی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: یک دستگاه خودروی وانت پیکان در نخستین ساعات صبح در جاده روستایی دواسب زنجان مقابل جایگاه عرضه سوخت، واژگون و درون کانال آب سقوط کرده بود.

او افزود: پس از اطلاع از این حادثه رانندگی به منظور نجات جان راننده گرفتار در داخل خودروی واژگون شده، بلافاصله گروه نجات تخصصی از ایستگاه شماره ۲ واقع در مجتمع ادارات و گروه اطفای حریق و ایمن سازی از ایستگاه شماره پنج واقع در کوی نگین، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستمی با بیان اینکه خوشبختانه این کانال، فاقد آب بود، ادامه داد: از آنجایی که بیم حریق و انفجار خودروی واژگون شده می‌رفت بنابراین بلافاصله عوامل گروه نجات تخصصی عملیات رهاسازی را انجام داده و راننده را که مصدوم شده بود بیرون کشیده و به مرکز درمانی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: این حادثه ساعت ۷:۰۳ صبح بر اثر بی احتیاطی و عدم کنترل راننده خودروی وانت پیکان اتفاق افتاده بود و نخستین اکیپ عملیاتی آتش نشانی زنجان نیز از ایستگاه شماره پنج در مدت ۲ دقیقه در محل حاضر شد.

رستمی افزود: باتوجه به موقعیت خطرناکی که جان راننده را تهدید می‌کرد عملیات رهاسازی از سوی گروه نجات تخصصی در کمتر از ۶ دقیقه انجام شد و نفرات گروه پس از چند دقیقه تلاش بی وقفه و پر اضطراب و بیرون آوردن راننده که به دلیل گیر افتادن از ناحیه قفسه سینه تحت فشار بود، نفسی راحت کشیدند.

او از شهروندان خواست هنگام مواجهه با چنین حوادثی بلافاصله موضوع را با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در میان بگذارند تا نسبت به اعزام اکیپ‌های عملیاتی به محل حادثه اقدام شود.     منبع ایرنا انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتشنشانی و خدمات ایمنی واژگونی خودرو آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک‌مغازه شارژ سیلندر گاز و کنترل آن از سوی آتش‌نشانان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام‌ وقوع این حادثه در خیابان حضرتی‌ و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن بیا کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه امشب به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه