Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مهریز گفت: با پیمانکاران ساختمان که از اتباع بیگانه برای ساخت و ساز در شهر و روستاهای بخش مرکزی منطقه استفاده کنند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "رضا زارع زاده" فرماندار مهریز دوشنبه شب در جلسه بررسی وضعیت تردد شهروندان خارجی در شهرستان و تخلف برخی پیمانکاران در بکارگیری آنها افزود: برای نظارت و اعمال مقررات در رفت و آمد اتباع خارجی ، شهروندان و پیمانکاران باید همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در برخی مناطق به خصوص در روستاهای بخش مرکزی مهریز برخی رفتار غیرقانونی پیمانکاران در بکارگیری اتباع بیگانه مشاهده می شود، ادامه داد: برای انجام هرکاری اگر همکاری  مردم و صاحبان مشاغل مختلف و پیمانکاران نباشد به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم .

فرماندار مهریز در باره برخی ساخت و سازهای بدون پروانه به خصوص در بخش مرکزی نیز که موجب نارضایتی مردم و تغییر کاربری مزارع و باغات شده، یادآور شد: مردم باید هرگونه تخلف در این بخش را در اسرع وقت به مسوولان و نیروی انتظامی گزارش کنند.

زارع زاده مهریزی نصب دوربین در مناطق روستایی شهرستان برای نظارت و پیگیری برخی مسایل مردم را مورد تاکید قرار داد و از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست در این مورد ، وظایف خود را بنحو مناسب انجام دهند.

شهرستان مهریز به عنوان دروازه ورودی استان یزد از سمت کرمان و دیگر استان‌های شرقی کشور، بیشترین حوادث خودروهایی که اقدام به جابه جایی اتباع بیگانه غیرمجاز می‌کنند، را شاهد است و یکی از مطالبات شهروندان مهریزی از مسوولان برخورد جدی با این معضل و اقدام مناسب برای رفع آن است.

آمارهای غیررسمی مبین سکونت بیش از یکصد هزار نفر از اتباع بیگانه در ۱۰ شهرستان استان است که ۲۰ درصد آنها در مهمان‌شهرها سکونت دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار یزد استان استان یزد اتباع بیگانه مهریز فرماندار مهریز اتباع بیگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ جوان که از اعضای باند شرکت هرمی بودند دستگیر شدند و به صراحت به فعالیت و عضویت غیر قانونی خود با سرمایه ۲ میلیاردی و همچنین عضوگیری و افزایش زیر شاخه در سیستم شرکت هرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی از شهروندان خواست: ضمن عدم توجه به درخواست‌های افراد در سایت‌های فضای مجازی در ارتباط با اشتغال زایی و سایر موارد، هرگونه فعالیت افراد سود جو را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار