Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار یزد گفت: ورود روان آب‌ها در زمان بارندگی‌های شدید به شبکه فاضلاب یزد منجر به بروز خسارت به واحدهای مسکونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید محمد رستگاری" فرماندار یزد روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان یزد با اعلام بروز خسارت واحدهای مسکونی بدلیل ورود روان‌آبهای ناشی از بارندگی های شدید اخیر، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب موظف شد تا با بررسی مشکل، به نحوی برنامه ریزی کند که در زمان بارندگی‌های شدید، روان آب‌ها به جای هدایت به شبکه فاضلاب به سمت مسیر مرکزی یا چاه‌های جذبی هدایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در زمینه لوله گذاری، حفر کانال‌های مورد نیاز و چاه‌های جذبی انجام شده، اما این اقدامات کامل نبوده است.

فرماندار یزد افزود: جدیت در احیای مسیر و رودخانه اصلی و بازنگری سیل بندها در روستاها، اطلاع رسانی در زمینه بیمه منازل در مقابل حوادث و بارندگی‌های شدید و سیل از جمله تصمیمات ستاد مدیریت بحران شهرستان یزد بود.

رستگاری همچنین از مردم خواست با توجه به بارندگی‌ها شدید در استان، منازل خود را بیمه کنند تا در صورت بروز حوادث احتمالی، بیمه، خسارت آن را جبران کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان استان یزد شبکه فاضلاب بارندگی های شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

هاشمی در حاشیه بازدید از روند احداث طرح‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، گفت: با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، ادامه داد: این طرح اکنون با کیفیت و سرعت، در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان