Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمصطفی آقامیرسلیم در گفت و گو با خانه ملت خاطر نشان کرد:نظر ما در مجمع تشخیص سال گذشته کاملا روشن بود و براى حفظ حرمتها و بر اساس مصلحت  آن را علنى نکردیم. اما اگر امروز از نظر دولت  شرایط جدیدى  رخ داده است، نیازى نیست  برود گردن خود را نزد مقام معظم رهبرى کج کند مى توانند مستقیما به مجمع گزارش دهند تا بررسى لازم با حفظ مصلحت نظام انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور  اظهار کرده که مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه دولت، موضوع بررسی مجدد  لوایح مرتبط با FATF را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع دادند. دراین باره میرسلیم تاکید کرد: دستور جدیدی از سوی رهبر معظم انقلاب در مورد FATF صادر نشده است و مجمع تشخیص مسیر خود را بر اساس آنچه که در گذشته طی می کرد در این خصوص  ادامه می دهد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: یادآورى مى کنم که رئیس محترم جمهورى خود  عضو مجمع است و رئیس مجمع تشخیص نیستند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مجمع تشخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود... .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی