Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حمزه زاده  مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه نهمین مجوز مجموعه‌داری خصوصی به ناصر بخشی داده شده است گفت: تبریز و آذربایجان شرقی دارای مجموعه‌های غنی و ارزشمندی است که هرچه بیشتر باید به آن‌ها توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: طی چهار سال گذشته تلاش بسیاری در راستای کاهش فرآیند‌های اداری برای سامان‌دهی مجموعه‌های خصوصی انجام شده است تا روند اخذ مجوز را برای مجموعه‌داران هموار کنیم.

حمزه زاده با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به توسعه و سامان‌دهی مجموعه‌های خصوصی شده است گفت: مجموعه‌داران با علاقه ذاتی خود و بدون چشمداشت در این حیطه فعالیت می‌کنند که در این راستا وظیفه ثبت و سامان‌دهی این اقدامات ارزشمند بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: پس از پیگیری‌های انجام‌شده توسط امور موزه‌های استان، مجوز مجموعه‌داری برای مجموعه اسناد تاریخ معاصر برای آقای ناصر بخشی از سوی اداره‌کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی صادر شد.

حمزه‌زاده گفت: با توجه به اهمیت و محتوای غنی مجموعه اسناد تاریخ معاصر که توسط ناصر بخشی گردآوری شده، در تلاش خواهیم بود تا پیش از اتمام مراحل اجرایی این موزه، مجموعه اسناد تاریخی را به صورت نمایشگاهی در مجموعه‌های تحت پوشش این اداره‌کل برای علاقمندان به نمایش بگذاریم.

پیش از این هشت مجوز مجموعه داری برای مجموعه صنوف مختلف بازار تبریز، مجموعه ابزارآلات و ادوات صنعتی قدیمی و مجموعه‌های کبریت، رادیو، سماور، صدا، خودرو‌های کلاسیک، چاپ و صحافی معاصر در استان آذربایجان شرقی صادر شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری مجوز مجموعه داری خصوصی مجوز مجموعه داری آذربایجان شرقی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود