Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:55:10 GMT

۲۵۰ میلیارد ریال پروژه آموزشی در گناوه فعال است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۶۳۷۰

۲۵۰ میلیارد ریال پروژه آموزشی در گناوه فعال است

به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: دولت یازدهم و دوازدهم به رغم مشکلات و محدودیت‌های مالی و تحریم‌های ظالمانه استکبار ، خدمات ارزشمندی در تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان ارایه کرده که  حوزه  آموزش و پرورش و بهداشت و درمان از اصلی‌ترین آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای آموزش و پرورش گناوه  اظهارکرد: این شهرستان در  زمینه توسعه فضاهای آموزشی در بین شهرستان‌های استان بوشهر از شاخصه‌های لازم برخوردار است و مدارس مخروبه و فرسوده ندارد.

وی گفت: آموزش و پرورش شهرستان  گناوه در زمینه علمی، تربیتی و آموزشی در سطح استان بوشهر و کشور به رتبه‌های خوبی نایل شده است.

مهرجو افزود: قبولی ۱۹۰ نفر در کنکور امسال ، آمار قابل توجه‌ و امیدوارکننده برای این شهرستان  است که  باید از تلاش و زحمات دبیران و متولیان آموزش وپرورش تقدیر کرد.

فرماندار گناوه ادامه داد: در کنار خدمات ارزشمند در حوزه آموزشی، در بخش‌های بهداشت و  درمان، عمران شهری  و فاضلاب اتفاقات خوبی در شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: در حوزه بهداشت هم اینک ۱۱ مرکز جامع خدمات سلامت بدون از مراکز درمانی خصوصی وجود دارد که هیچکدام از آنان بدون پزشک نیستند و ۲۴ ساعته خدمات ارایه می دهند.

فرماندارگناوه بیان کرد: در حوزه عمران شهری چندین طرح با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال در دست اجرا است که اعتبار آن توسط منابع شهرداری تامین شده است و  تعدادی طرح  جهت اخذ موافقت نامه  به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارایه شده تا بتوانند در آینده اعتبار بگیرند.

وی افزود: در حوزه فاضلاب ۳ پروژه مهم در شهر گناوه با اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

مهرجو یادآورشد: باتوجه به اینکه شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد کماکان نیاز به همکاری و همت جدی مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با ۱۰۳ هزارنفر جمعیت دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها مدارس بوشهر غلامرضا مهرجو گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس بوشهر گناوه مدارس بوشهر گناوه اخبار کنکور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش (GETEX ۲۰۲۴) که با حضور بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مؤسسه علمی معتبر از ۳۲ کشور دنیا ازجمله کشور‌های روسیه، هند، آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، امارات، اسپانیا و چین که در شهر دبی کشور امارات برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان تنها نماینده ایران، دستاورد‌های سرآمد خود را به بازدیدکنندگان از سراسر دنیا ارائه کرد.

در همین ارتباط، نمایندگان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه با معرفی آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی به دانش‌آموزان و دانشجویان غیر ایرانی حاضر در نمایشگاه، مذاکرات سازنده‌ای با دانشگاه‌های حاضر برای عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام تحقیقات علمی مشترک، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی و تبادل دانشجو داشتند. همچنین با چندین مؤسسه بین‌المللی اعزام دانشجو برای تحصیل متقاضیان غیر ایرانی در واحد نجف‌آباد مذاکرات مختلفی صورت پذیرفت.

در این رویداد بین‌المللی، مسئولان مختلف کشور امارات با حضور در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین توانمندی‌های دانشگاه توسط نمایندگان حاضر در غرفه مطلع شدند. 

به گزاش آنا،‌ در این نمایشگاه، ۹ واحد دانشگاهی نجف‌آباد، امارات، مشهد، اصفهان، اهواز، علوم پزشکی، قزوین، تهران جنوب و علوم و تحقیقات به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد