Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: به دلیل شیوع کرونا مجتمع های خدمات رفاهی به دلیل کاهش مسافران، دچار بحران تقاضا شده و مشکلات دیگری شده اند که به دنبال رفع آنها هستیم.

محمدعلی صلواتی امروز (سه شنبه- ۲۵ آذر ماه) در نشست خبری خود به مناسبت گرامیداشت ۲۶ آذر ماه روز ملی حمل و نقل و یکم دی ماه به عنوان روز راهدار که به صورت آنلاین برگزار شد، با بیان اینکه در سال جاری احداث راه های روستایی از راه و شهرسازی به راهداری منتقل شد، اظهار کرد: تاکنون ۶۴ کیلومتر راه روستایی با حداقل اعتبارات به صورت امانی و پیمانی در شهرستان های مختلف همچون نایین، فلاورجان، تیران و کرون، اصفهان، شهرضا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به اتمام رسیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال جاری ۳۸ سامانه ثبت تخلف در راه های استان اضافه شد که تا پایان سال به ۱۶۶ سامانه افزایش می یابد، افزود: در سال جاری ۴۴۴ هزار تخلف سرعت توسط دوربین های راهداری ثبت و همچنین ۱۹۴ هزار تخلف تردد در بحث های محدودیت های کرونا احصا و به پلیس راه ارجاع داده شد.

به گزارش ایسنا، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه کنار گذر شرق اصفهان و محورهای مبارکه-بروجن و شهرضا-طالخونچه نیز قرار است تا پایان سال مجهز به سامانه های ثبت تخلف شوند، ادامه داد: در سال جاری دو سامانه توزین حین حرکت در پلیس راه شیراز- اصفهان و کاشان اضافه شد و یک دیگر نیز تا پایان سال در پلیس راه اصفهان -تهران اضافه خواهد شد، همچنین در این مدت ۳۵ سامانه نظارت تصویری مبنتی بر عکس به ظرفیت اداره راهداری اضافه شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۸۰ قرارداد در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان منعقد شده است، ابراز امیدواری کرد؛ با مجموعه اقدامات مختلف در حوزه راهداری شاهد تحولات خوبی در حوزه راه های استان به خصوص راه های روستایی باشیم.

صلواتی با اشاره به اینکه در نیمه اول امسال دو مجمع خدمات رفاهی در راه های استان افتتاح شد که اکنون ۵۰ مجتمع در راه های استان است، افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال دو مجتمع دیگر در راه های استان افتتاح شود.

وی با اشاره به آثار منفی شیوع کرونا بر مجتمع های خدمات رفاهی، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا مجتمع های خدمات رفاهی به دلیل کاهش مسافران، دچار بحران تقاضا شده و مشکلات دیگری شده اند که به دنبال رفع آنها هستیم، با این وجود بحث نظارت بر این مجتمع ها جهت ضدعفونی در دستور کار قرار دارد و به صورت هفتگی نیز جهت کنترل آنها به لحاظ سلامت برای رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا از آنها بازدید می کنیم.

توزیع ۲۸۰ هزار حلقه لاستیک یارانه ای در بین رانندگان اصفهان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در این نشست، اظهار کرد: استان اصفهان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و صنعتی خود با جابجایی ۵۳ میلیون تن کالا، رتبه نخست کشور و در بخش مسافر رتبه سوم کشور را دارد، اما امسال به دلیل شیوع کرونا و شرایط خاص حاکم بر کشور با کاهش ۵۳ درصدی جابجایی مسافر مواجه بودیم.

علیرضا جعفری همچنین درباره وضعیت توزیع لاستیک نیز، گفت: از سال ۹۷، با توجه به نوسانات و افزایش نرخ دلار و همچنین تورم، در حوزه لاستیک و تامین آن برای رانندگان دچار مشکل شدیم، به همین منظور اداره راهداری برای کمک به سازمان صمت، صرفا توزیع لاستیک را برعهده گرفت و تاکنون ۲۸۰ هزار حلقه لاستیک یارانه ای براساس میزان پیمایش، کارکرد ناوگان حمل و نقل و ... در بین رانندگان توزیع شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: به دنبال ایجاد مشکل در تامین روغن رانندگان، توزیع این محصول برای رانندگان در پایانه ها انجام می شود و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات بیمه رانندگان و درمان آنها، اظهار کرد: برای حل این مشکل، سازمان راهداری کشور با یکی از شرکت های بیمه به صورت متمرکز قراردادی منعقد کرده است و رانندگان به همراه همسر و دو فرزند خود بیمه تکمیلی شده اند.

به گفته جعفری، در حال حاضر ۱۰۰ هزار نفر از رانندگان و خانواده های آنها در استان و ۹۰۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کروناویروس سفر ممنوع محدودیت های کرونایی مسافر راه روستایی محدودیت تردد راهداری زمستانی نقل جاده ای استان اصفهان اداره کل راهداری و حمل مجتمع های خدمات رفاهی راه های استان راه های روستایی تا پایان سال سال جاری شیوع کرونا حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه طی سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال گذشته بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در کارخانجات ۲ گانه سازمان عمران شهرداری اصفهان واقع در مجتمع تولیدی صفه تولید شده است، اظهار کرد: این رقم بیشترین میزان تولید سالانه آسفالت طی ۵ سال گذشته (از سال ۱۳۹۶ تاکنون) بوده است.

وی با اشاره به رشد ۷۲ درصدی میزان تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزود: آسفالت تولید شده طی سال ۱۴۰۲ معادل بار ۱۶ هزار کامیون بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان مجموع ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال ۱۴۰۲ را بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تولید آسفالت توسط کارخانجات سازمان عمران شهرداری اصفهان تأثیر بسزایی بر کنترل قیمت این محصول استراتژیک در شهر اصفهان داشته است.

کد خبر 748330

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان