Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@00:30:37 GMT

جشنواره مشق عشق در کرمان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۶۶۲۸

جشنواره مشق عشق در کرمان برگزار می‌شود

باهری گفت: جلوه های ویژه معلمی در مناطق دوردست، محروم و حاشیه ای استان، آموزش در زیست بوم کرونا و نقش آفرینی معلمان در این شرایط و برگزاری کلاس های حضوری در شرایط تعطیلی مدارس در فضای آزاد از مهمترین محور های این جشنواره می باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در گفتگو با راه آرمان، با اشاره به ایثارگری و فداکاری معلمان در شرایط شیوع ویروس کووید 19 اظهار کرد: جشنواره «مشقِ عشق» جلوه های ویژه معلمی با هدف به نمایش گذاشتن خلاقیت، نو آوری و ایثار گری فرهنگیان استان در فرایند یاددهی یادگیری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نقش برجسته معلمان در آموزش دانش آموزان در شرایط شیوع ویروس کووید19، جلوه های ویژه معلمی در مناطق دوردست، محروم و حاشیه ای استان، آموزش در زیست بوم کرونا و نقش آفرینی معلمان در این شرایط و برگزاری کلاس های حضوری در شرایط تعطیلی مدارس در فضای آزاد از مهمترین محور های این جشنواره می باشند.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، با بیان اینکه این جشنواره در رشته های فیلم کوتاه، دلنوشته، کلیپ، شعر، داستان کوتاه، انیمیشن، موشن گرافی، پوستر، عکس و روایتگری بر گزار می شود گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان اسفند ماه به کانال ارتباطی سروش«09139572741» و Roeapkerman@gmail.com ارسال نمایند.

باهری اذعان کرد: کلیه خبرنگاران صدا و سیما، خبرگزاری ها و رسانه های محلی استان می توانند در جشنواره «مشقِ عشق» نمایش جلوه های ویژه معلمی در دوران شیوع ویروس کرونا شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: به 8 اثر برتر ارسالی از طرف خبرنگاران به جشنواره، لوح سپاس و جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۰ امتیاز ویژه در مرحله ارتقای رتبه‌بندی برای دانشجومعلمان ورودی ۹۹ و ۹۸ دانشگاه‌ فرهنگیان که زودتر از فارغ التحصیلی سرکلاس درس رفتند، تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در صفحه‌ ویراستی‌اش نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2