Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت کره ای در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا به بررسی وضعیت دو تیم پرداخته است

یک سایت کره‌ای پیش بینی کرد اولسان با شکست پرسپولیس، برای دومین بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش طرفداری، سایت Munhwa کره ای در خصوص قینال لیگ قهرمانان آسیا نوشت:

اولسان هیوندای به دنبال دومین قهرمانی بدون شکست در لیگ قهرمانان است و شانس بالایی برای رسیدن به این هدف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولسان هیوندای دومین قهرمانی بدون شکست تاریخ لیگ قهرمانان فدراسیون فوتبال آسیا (AFC) را به چالش می کشد. اولسان ساعت ۱۹ (به وقت کره) در آخرین بازی برابر پرسپولیس (ایران) در ورزشگاه الجنوب قطر به میدان می رود. اولسان که در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد در سال ۲۰۱۲ قهرمان بدون شکست لیگ قهرمانان شده و مصمم است پس از هشت سال دوباره همینطور ظاهر شود. اولسان پس از ۴ پیروزی و ۲ تساوی در مرحله گروهی ۲۰۱۲، در نهایت با (۱۰ برد و ۲ تساوی) قهرمان شد.  امسال آنها ۹ بازی متوالی بدون شکست (۸ برد و ۱ تساوی) با ۵ پیروزی و ۱ تساوی در مرحله گروهی و ۳ پیروزی در مسابقات حذفی را تجربه کردند. پرسپولیس در مرحله گروهی ۳ برد، ۱ تساوی و ۲ باخت و در مسابقات حذفی ۲ برد و ۱ تساوی داشته است.

قدرت اولسان بر پرسپولیس کاملا واضح است. اولسان در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به طور متوسط ​​۲.۳۳ امتیاز در هر بازی (در مجموع ۲۱ گل) و ۰.۶۷ امتیاز داشته در حالی که پرسپولیس ۱.۳۳ امتیاز (در مجموع ۱۲ گل) داشته است.

اولسان دارای گزینه های مختلف حمله است. جونیو و جانسون که بهترین گلزنان لیگ هستند امید اول گلزنی تیم محسوب می شوند. در حالی که یون بیت گارام با چهار گل در رده ششم قرار دارد. 

مربی اولسان گفته که من برای تفریح ​​به اینجا آمدم و حتی در شرایط دشوار هم خنده ام را از دست ندادم. مسابقه نهایی آخرین بازی است که با بازیکنان اولسان بازی می کنم، بنابراین قطعاً پیروز می شوم و به کره برمی‌گردم.

پرسپولیس بهترین گلزن خود را ندارد. عیسی آل کثیر، بهترین گلزن تیم (چهار گل) در مرحله یک چهارم نهایی در ماه سپتامبر، به مدت شش ماه محروم شد. احسان پهلوان، هافبک اصلی و وحید امیری به دلیل محرومیت در این دیدار نیستند. مدافع اصلی، شجاع خلیل زاده نیز به الریان رفته است.

پرسپولیس همچنین ۱۹ روز است که بازی نکرده و نگرانی هایی هست که این تیم روحیه جنگیدن را از دست داده است.

 

همچنین بخوانید:

عیسی آل کثیر کنار میثاقی | آل کثیر: دل و روحم در دوحه است

رای اعتماد طرفداران پرسپولیس به حامد لک و عیسی آل کثیر

تمرینات ویژه پرسپولیسی ها برای پنالتی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا بدون شکست آل کثیر ۱ تساوی کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم