Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020، 19 ماه پیش و در شب سومین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر افتتاح شد

استادیوم ۴۰ هزار نفری الجنوب که میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است، ۱۹ ماه پیش افتتاح شد. پنجشنبه شب، ۱۶ می ۲۰۱۹ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) همزمان با فینال امیر کاپ که میان دو تیم السد و الدحیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از کانال فوتبال آسیایی در قطر، البته افتتاحیه استادیوم الجنوب با تاریخی مهم برای هواداران پرسپولیس تلاقی دارد؛ شب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ ایران یا به اصطلاح هت تریک قهرمانی با شکست پارس جنوبی در شهر جم.

در شبی که پرسپولیس در سواحل شمالی خلیج فارس جشن قهرمانی به پا کرده بود، الدحیل نیز در سواحل جنوبی و در شب افتتاحیه استادیوم الجنوب جشن قهرمانی به پا کرد. دو تیم قرمزپوش در یک شب قهرمان شدند و نکته جالب قهرمانی یک تیم سرخپوش در استادیوم الجنوب بود.

فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ دومین فینالی است که در استادیوم الجنوب برگزار خواهد شد؛ آیا بازهم یک تیم سرخپوش، یعنی پرسپولیس در این استادیوم جشن قهرمانی به پا می‌کند؟


 

 

همچنین بخوانید:

سایت کره ای: پرسپولیس بهترین گلزن خود را در فینال آسیا ندارد

عیسی آل کثیر کنار میثاقی | آل کثیر: دل و روحم در دوحه است

رای اعتماد طرفداران پرسپولیس به حامد لک و عیسی آل کثیر

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا استادیوم الجنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر

 به گزارش قدس آنلاین،  ورزشگاه آزادی که با صندلی‌گذاری طبقه دوم مدت‌هاست با عنوان استادیوم صد هزار نفری وداع کرده، باید حدود ۷۸ هزار صندلی صندلی در خود داشته باشد اما با تخریب بخشی از ورزشگاه و ناتوانی در ساخت دوباره آن، تنها ۴۵ هزار صندلی را روی خود می‌بیند.

به همین دلیل هواداران پرسپولیس با مانعی جدی برای پر کردن ورزشگاه مواجه بودند و مسئولان این باشگاه نیز تنها توانستند ظرفیت فروش بلیت تا همین حد را به دست بیاورند. اما بسیاری از تماشاگران این تیم با هجوم به استادیوم توانستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند و به صورت فشرده و متراکم روی سکوهای استادیوم آزادی بنشینند.

بر اساس تخمین خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی چیزی حدود ۵۵ تا ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این عدد دو برابر تعداد تماشاگری است که در بازی همزمان دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

البته فراموش نکنید که باشگاه پرسپولیس با برچسب ۳۰۰ هزار تومانی روی قسمت روبروی جایگاه گران‌ترین بلیت فوتبال ایران را به خود اختصاص داده اما در عین حال هواداران این تیم نیز سریع‌تر از همه جای ورزشگاه، بلیت این قسمت را خریداری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)