Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، به تازگی ویدئویی از یک افسر پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس در حالی که بر پشت یک مرد سیاه پوست زانو زده، در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

در این ویدئو یک افسر پلیس سفید پوست مینیاپولیس با لباس فرم نشان داده می‌شود که در همان تقاطعی که جورج فلوید کشته شد، بر پشت یک مرد سیاه پوست نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این ویدئو که با دوربین تلفن همراه ضبط شده است، جمعی از مردم در حال تماشای حادثه هستند و دیده می‌شود که پلیس هشدار می‌دهد برای متفرق کردن آن‌ها، به اسپری فلفل متوسل خواهد شد.

گفته می‌شود جرم این مرد سیاه پوست جز ایستادن و تماشا کردن نبوده  و بی‌دلیل مورد خشونت پلیس واقع شده است.

در این حادثه حدود ۲۰ افسر پلیس با ده خودرو، خود را به آن محل رساند تا یک نفر را برای یک جرم غیر خشونت آمیز دستگیر کنند. فرد دستگیر شده بر اثر حمله پلیس، از ناحیه شانه آسیب دیده است.

جزئیات این اقدام خشونت آمیز پلیس مینیاپولیس را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آمریکا جورج فلوید اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، به دنبال تجمع مجدد هواداران مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه سوربن واقع در فرانسه، پلیس این کشور تلاش کرد با دانشجویان برخورد کرده و تجمع مسالمت آمیزشان را متفرق کند.

بر این اساس، یکی از دانشجویان حاضر در تجمع اعتراض آمیز در این باره خبر داد که پلیس تلاش کرد تا تجمع اعتراضی دانشجویان معترض در محوطه دانشگاه را برهم بزند.

خبرگزاری اسپوتنیک تصاویری را در این ارتباط به نماش درآورد که نشان دهنده خشونت به کار رفته از سوی پلیس برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین است.

برخورد خشن پلیس فرانسه با دانشجویان دانشگاه سوربن که در حمایت از فلسطین چادر اعتراضی برپا کرده بودند در تصاویر ارسالی به وضوح مشخص است.

کد خبر 6092426

دیگر خبرها

  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»