Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@03:04:58 GMT

بحرین| افزایش بازداشت و اعدام کودکان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۷۹۳۷

بحرین| افزایش بازداشت و اعدام کودکان

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از صداوسیما، شبکه تلویزیونی اللؤلؤه گزارش داد در بررسی رفتار رژیم بحرین با کودکان و بازداشت و زندانی کردن و اعدام آن‌ها باید گفت: این همان بحرینی است که خالد آل خلیفه وزیر دادگستری آن در نشست مجلس شورا مدعی شد در این کشور افراد زیر ۱۵ سال در دادگاه محاکمه نمی‌شوند.


گزارشگر شبکه اللؤلؤه در ادامه به یکی از کودکان بحرینی اشاره کرد که در سن ۱۴ سالگی بازداشت شد و تحت شکنجه قرار گرفت تا بازپرس‌ها از وی به زور اعتراف گرفتند و در نهایت هم اعدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارشگر ادامه داد: رژیم بحرین رؤیا‌های ده‌ها کودک را از آن‌ها گرفت و آن‌ها را سرکوب کرد و به قتل رساند. علی جواد از آن جمله است. این بحرین که وزیر دادگستری از آن سخن می‌گوید همان بحرینی است که بیش از ۲۳۰ کودک را در ساختمان‌های شماره ۱۶ و ۱۷ زندان حوض الجاف زندانی کرده است. سن این افراد بین ۱۵ تا ۲۱ سال است. در بند نوجوانان نیز افرادی هستند که سن آن‌ها از ۱۴ سال فراتر نرفته است. حسن نبیل آل جوهر ۱۴ ساله از جمله بازداشت شدگان در زندان نوجوانان است

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بحرین اعدام آل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار

 سردار مهدی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با جرائم اقتصادی و کلاهبرداری در شهرستان، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه برخی اقلام شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به‌ویژه جوانان در این شبکه‌ها و شرکت‌های خیالی اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • پارک بازی کودکان المغازی؛‌ بانک جدید حملات رژیم صهیونیستی