Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا در بخش دختران از صبح امروز شروع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا در بخش انفرادی دختران از صبح امروز با رقابت 37 دانشجو به صورت آنلاین آغاز شد.

بنابراین گزارش این مسابقات در 9 دور به روش سوئیسی برگزار خواهد شد که 4 دانشجو کشورمان وصال حامدی نیا، نیکی نادرنیا، کیانا عرب و کیمیا قاضی الشریف با حریفان به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دختران دو استاد بزرگ بانوان، 7 استاد بین المللی بانوان، 2 استاد فیده، 6 استاد فیده بانوان، یک کاندیدای استادی و دو کاندیدای استادی بانوان در این رقابت ها حضور دارند.

دورهای اول تا سوم مسابقات آنلاین شطرنج قهرمانی دانشجویان دختر آسیا برگزار شد.

در پایان دور سوم کیانا عرب از ایران، میشل کاترینا از هند و نارانباتار از مغولستان با پیروزی در هر سه بازی با ۳ امتیاز در صدر قرار گرفتند.

دورهای چهارم تا ششم این مسابقات فردا برگزار خواهد شد. در جدول رده بندی تیمی تیم ایران پس از تیم های مغولستان و هند در رتبه سوم قرار دارد.

در بخش دختران این مسابقات ۳۷ شطرنج باز از ۱۱ کشور آسیایی حضور دارند و نتایج این مسابقات بصورت انفرادی و تیمی محاسبه خواهد شد. هر کشور در این مسابقات مجاز به معرفی تا ۴ بازیکن بوده است.

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی ماه با همکاری فدراسیون شطرنج به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ کانون‌های دختر کشورمان (رده سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال) را در تیرماه سال جاری طبق جدول سهمیه برگزار کند.   نمایندگان هیات‌های استانی در صورت تمایل می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی و درخواست میزبانی خود برای هر یک از رویداد‌های کانون‌های دختر زیر ۱۸ سال و لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر را از طریق هیات‌های استان به سازمان لیگ ارسال کنند.   براساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها برای حضور در مسابقات ملزم به اجرای مفاد شیوه نامه به شرح ذیل هستند:   مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.   هر تیم شامل حداکثر ۲۰ بازیکن (زیر ۱۸ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ و زیر ۲۰ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.)   مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان بایستی ساکن، دانش آموز یا دانشجو استان مربوطه باشند.   مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۴۸ تیم در ۸ منطقه (هر منطقه ۶ تیم) بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری ادامه مسابقات با توجه به تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقبا اعلام می‌شود.   اعتراض تیم‌ها باید به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.   مبلغ ورودیه مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال است که باید از طریق درگاه بانکی سامانه ملی والیبال واریز شود و کلیه هزینه‌ها اعم از (اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ….) بر عهده خود تیم‌ها است.

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم