Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:18:47 GMT

سفر رسمی نخست‌وزیر انگلیس به هند در ژانویه ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۸۱۷۲

سفر رسمی نخست‌وزیر انگلیس به هند در ژانویه ۲۰۲۱

دولت انگلیس روز سه‌شنبه اعلام کرد، بوریس جانسون، نخست‌وزیر این کشور در ژانویه ۲۰۲۱ به هند سفر می‌کند تا ضمن تقویت روابط، همکاری دوجانبه با این بازیکن کلیدی در منطقه هند و آرام را افزایش دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، سفر جانسون به هند، در پی دعوت نارندا مودی، نخست‌وزیر هند انجام می‌شود و اولین دیدار دوجانبه مهم نخست‌وزیر بریتانیا خواهد بود که پس از خروج کامل بریتانیا از اتحادیه اروپا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانسون در بیانیه‌ای گفت: از سفر به هند در سال دیگر و آغاز یک سال هیجان‌انگیز برای بریتانیای جهانی، خرسند و مشتاق تحقق جهش کوانتومی در روابط دوجانبه که نخست‌وزیر مودی و من متعهد دستیابی به آن شده‌ایم، هستم.

به گفته جانسون، هند- که مستعمره سابق بریتانیا است- شریک جدایی‌ناپذیر بریتانیا است و او نیز از مودی برای شرکت در اجلاس گروه ۷ به میزبانی بریتانیا در سال ۲۰۲۱ به عنوان کشور مهمان، در کنار رهبران کره جنوبی و استرالیا، دعوت می‌کند.

نخست‌وزیر انگلیس حین سفر خود به هند، مهمان افتخاری در رژه روز جمهوری خواهد بود که هر ‌ساله در ۲۶ ژانویه در دهلی نو به مناسبت استقلال هند از بریتانیا در سال ۱۹۴۷، برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هند بریتانیا بوریس جانسون نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت

قهرمان دوباره به لیگ برتر برگشت.

طرفداری | روباه‌ها به عنوان اولین تیم از چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس صعود کردند

لسترسیتی با توجه به شکست لیدزیونایتد مقابل کوئینز پارک رنجرز، پس از یک فصل بار دیگر به لیگ برتر بازگشت. لیدزیونایتد امشب و در هفته چهل و پنجم رقابت‌های چمپیونشیپ برابر کوئینز پارک رنجرز با نتیجه 4-0 شکست خورد تا بدین‌ترتیب لسترسیتی با یک بازی کمتر و چهار امتیاز بیشتر، پس از یک فصل باردیگر به لیگ برتر انگلستان برگردد.

لسترسیتی در این فصل صعود مقتدرانه‌ای به لیگ برتر انگلیس داشت. روباه‌ها با کسب 90 امتیاز از 44 بازی و با زدن بیشترین گل زده (86) و کمترین گل خورده (39) و بیشترین تفاضل گل (47) به لیگ برتر انگلیس برگشتند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا