Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- یک سایت عراقی نوشت: با توجه به محرومیت ۲ بازیکن هجومی پرسپولیس در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن وظیفه سنگینی برای پرسپولیس در گلزنی دارد.

 سایت عراقی المدی نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه هفته آینده در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم ایرانی موفق شد با برتری برابر النصر عربستان در ضربات پنالتی به عنوان قهرمان غرب آسیا در دیدار نهایی به مصاف اولسان هیوندایی برود که آنها هم در ضربات پنالتی موفق شدند ویسل کوبه را شکست دهند.

بشار رسن هافبک تیم ملی فوتبال عراق اینبار برای دومین بار پس از سال ۲۰۱۸ در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت. این بازیکن که به عنوان برترین هافبک منقه غرب آسیا نیز انتخاب شد با پیشنهاد وسوسه انگیز هم از کشور قطر مواجه است.

رسن یکی از برجسته ترین اسلحه‌های یحیی گل‌محمدی برای گلزنی پرسپولیس است چرا که این بازیکن با حرکات سریع خود چه داخل و چه خارج از محوطه جریمه می‌تواند حریف را غافلگیر کند. از طرفی با توجه به محرومیت وحید امیری و احسان پهلوان در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا وظیفه ویژه‌ای بر عهده هافبک پرسپولیس است تا رضایت هواداران را با قهرمانی در آسیا جلب کنند و از طرفی ناکامی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ برابر کاشیما آنتلرز را جبران کند.

این نشریه عراقی ادامه داد: از طرفی سرگی کاتانتس سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از عملکرد این هافبک خود رضایت کامل دارد و او را بهترین بازیکن عراقی می‌داند که در خارج از این کشور بازی می‌کند. از طرفی رسن شانس این را دارد تا نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن قاره کهن باشد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو تورس در بازی هفته بیست و پنجم مقابل مس رفسنجان ششمین پاس گل فصل خود را داد و این پاس گل‌ها برای سه بازیکن مختلف ارسال شده و سعید سحرخیزان هم از نبوغ این بازیکن بهره‌مند شد.

بین بازیکنان گل‌گهر احمد زنده‌روح بیشترین سهم را داشته و روبرتو تورس 4 بار این بازیکن برای این بازیکن پاس گل ارسال کرده و هماهنگی جالبی بین هافبک‌های این تیم وجود دارد و یکی دیگر از پاس‌گل‌های تورس برای علیرضا علیزاده ارسال شده است.

او در بازی گذشته اولین پاس گل خود را برای سعید سحرخیزان ارسال کرد تا مهاجم جوان این تیم هم بتواند روی پاس‌های دقیق او گلزنی کند.

اکثر پاس‌ گل‌های تورس روی ارسال‌های کوتاه و بلندی بوده که در جریان مسابقه انجام شده و بازیکنان گل‌گهر با شناخت خوبی که نسبت به او پیدا کردند با استارت‌های ناگهانی و انفجاری پشت مدافعان حریف قرار می‌گیرند و صاحب موقعیت گلزنی می‌شوند.

ارسال روز گذشته تورس برای سحرخیزان خط‌کشی شده با قوس مناسب بود، دید وسیع تورس زمانی که در جناحین صاحب توپ است بارها برای گل‌گهر در بازی با مس‌رفسنجان برای این تیم موقعیت‌ساز بود و عملکرد خوبی مقابل هافبک‌های دونده این تیم داشت.

آمار پاس گل‌های تورس در این فصل به شرح زیر است:

هفته نهم - زنده‌روح
هفته یازدهم - زنده‌روح
هفته ششم - علیرضا علیزاده
هفته هجدهم - زنده‌روح
هفته بیستم - زنده‌روح
هفته بیست و پنجم - سحرخیزان

دیگر خبرها

  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند