Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سید البرز حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آذر) مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور دیروز با خبرنگاران جلسه‌ای داشتند و بسیاری از گفته‌هایشان در جهت وحدت آفرینی و یکپارچگی حرکت نکرد. رئیس‌جمهور در بخشی از صحبت‌هایش منتقدان دولت را به عنوان همراهان مخالف با نظام جمهوری اسلامی تلقی کردند که عنوان سنگینی است و نیاز به پاسخ لازم از طرف مجلس  و منتقدان عملکرد رئیس جمهور و دولت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: رئیس جمهور گفتند وزیری در دولت وجود ندارد که از مردم و معیشت مردم حمایت کند. به قول شهریار «آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟» پس از ۸ سال ریاست جمهوری، آقای روحانی می‌گویند برای حمایت از وضعیت معیشت مردم در هیئت دولت وزیری وجود ندارد که «با این عمرهای کوته بی اعتبار      این همه غافل شدن از مردم ایران چرا؟!»

حسینی گفت: رئیس جمهور اعلام کردند به قول‌هایی که به رونق اقتصادی و تورم دادند، عمل کردیم. در حالیکه قرار بود سال تولید و اشتغال باشد و برای جوانان رفاه بیشتر ایجاد شود، برای مردم مهار تورم و تعادل نرخ ارز رخ دهد، به گونه‌ای که به یارانه ۴۵ هزار تومان نیاز نداشته باشند؛ قضاوت کاملاً روشن است. آیا این مردم به ۴۵ هزار تومان نیاز ندارند؟ وضعیت به گونه‌ای شد که مجلس برای کمک به معیشت مردم ورود کرد و طرحی در این زمینه داد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: حسن روحانی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نماینده رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در همایش امتنان و تجلیل از کارگران و کارفرمایان و واحدهای نمونه کارگری خراسان رضوی در مشهد گفت:  کار بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و کارگر، ستون فقرات تولید است.

وی اضافه کرد: نفس کار و تلاش در مکتب اسلام صاحب ارزش است لذا پیامبر بر دست کارگر بوسه می زند از این جهت که کار و کارگر را بزرگ بداند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر عشق به کار باشد بهره وری افزایش می یابد و اگر بهره وری افزایش یابد تولید ناخالص داخلی رشد پیدا خواهد کرد و در نهایت سرانه درآمدی مردم بیشتر می شود.

مرتضوی با اشاره به این که دهه گذشته ایران با رکود مواجه بوده است به اهمیت نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره و اظهار کرد: لازم است که کارفرمایان تلاش کنند و دولت نیز مصمم است گره از مشکلات مردم باز کند.

وی با اشاره به تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات معیشت و مسکن و بیمه کارگران ادامه داد: یکی از اقدامات این وزارتخانه توزیع کالابرگ الکترونیکی بوده که بارها گفته شده که چرا این کالابرگ به صورت نقدی پرداخت نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیل اصلی نقدی نکردن کالابرگ الکترونیکی را اثرات تورمی آن بر بازار دانست و افزود: بیم از این داشتیم که با نقدی کردن کالابرگ الکترونیکی با یک دست بدهیم و از آن طرف از دست بدهیم.

مرتضوی اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی برای تسهیل شرایط زندگی کارگران انجام شده که از جمله آن اجرای نظام جامع تامین اجتماعی بوده که کارگران می توانند از مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت رایگان خدمات دریافت کنند همچنین از مراکز درمانی دانشگاهی از فرانشیز ۱۰ درصدی بهره گیرند.

دیگر خبرها

  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است