Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- انعقاد قرارداد‌های هم سرمایه گذاری بین صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک‌های علم و فناوری در چهارمین روز از هفته پژوهش انجام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، همزمان با چهارمین روز از هفته پژوهش انعقاد قرارداد‌های سرمایه گذاری بین صندوق نوآروی و شکوفایی و شرکت‌های دانش بنیان با میانجی گری پارک‌های علم و فناوری و صندوق‌های پژوهش و فناوری استان‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این قرارداد بین 7 پارک علم و فناوری کشور از جمله پارک‌های استان‌های قم، تهران، هرمزگان، اصفهان و یزد با سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی انجام شد به طوری که با موافقت و فعالیت این پارک‌ها قرار است 30 درصد از سرمایه توسط پارک‌های علم و فناوری برای توسعه فعالیت‌های علمی تأمین شود و مابقی از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی جهت توسعه فعالیت‌های علمی و دستاورد‌های دانش بنیان انجام شود.
در این نشست انعقاد قرارداد‌های هم سرمایه گذاری آقای علی ناظمی معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی طی سخنانی در سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در سال‌های 98 و 99 شاهد رشد و توسعه فعالیت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و سرمایه گذاری‌های این صندوق بر روی پارک‌های علم و فناوری هستیم به طوری که توانسته ایم این تجربه را برای شرکت‌های دانش بنیان به همراه داشته باشیم که با سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی فعالیت شرکت‌های دانش بنیان توسعه پیدا می‌کند.
وی در ادامه به 4 چالش اصلی سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: تشخیص ارزیابی انتخاب بنگاه داری و شرکت داری شرکت ها، توسعه نهاد‌های تحقیقی و استفاده از بازیگران متنوع و محرک و مشوق برای فناوری مسأله محور و آینده محور از جمله 4 چالش اصلی است که برای تأمین و برطرف سازی این چالش‌ها نیازمند تأمین مالی از سوی بخش خصوصی هستیم.
وی ادامه داد: هم اکنون مهم‌ترین اتفاق صندوق نوآوری و شکوفایی در سال‌های 98 و 99 تغییر ابزار‌های سرمایه گذاری است به طوری که امروزه 900 میلیارد تومان از طریق بازار سرمایه تجهیزات مالی فراهم شده است.
همچنین آقای مهدی کشمیری مدیر کل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری طی سخنانی گفت: تغییر نگاه‌ها و رویکرد صندوق و ظرفیت بالای صندوق نوآوری و شکوفایی در سال‌های گذشته تاکنون این مسأله را اثبات کرده که فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان را این صندوق ایجاد کرده است.
وی گفت: ظرفیت‌های کاری در صندوق نوآوری و شکوفایی نیازمند حمایت جدی از منابع است و اگر در فضای کاری حمایت جدی شکل بگیرد شاهد توسعه فعالیت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی هستیم

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قرارداد سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی پارک های علم و فناوری توسعه فعالیت دانش بنیان سرمایه گذاری پارک ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای

اکبر قنبرپور مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در سفر اخیرشان به کرمانشاه حامل خبر‌های خوبی در حوزه دیجیتال برای استان کرمانشاه بود.

اول اینکه اجرای دو پروژه عمده در حوزه اقتصاد دیجیتال استان کرمانشاه و به‌ویژه شهر کرمانشاه دنبال خواهد کرد که یکی از این پروژه‌ها ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال بوده و شامل تجهیز دو مرکز نوآوری در پارک فناوری استان و دانشگاه رازی است.

 قنبرپور برنامه‌ در دست پیگیری بودن توانمندسازی اقتصاد دیجیتال در استان و آغاز فعالیت در حوزه دانش‌آموزی و هم در بعد تربیت نیروی متخصص کاری در استان کرمانشاه را خبر خوب دیگرش در سفر به استان برای دنبال کردن بررسی میزان پیشرفت این برنامه‌ها بود.

مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات اولین مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای در پارک فناوری کرمانشاه از ماه آینده با ۲۰ تیم راه‌اندازی و فراهم شدن آمادگی لازم برای اینکه این تیم‌ها تا پایان سال به ۵۰ تیم افزایش پیدا کند و در صورت لزوم مراکز دیگری برای توسعه این صنعت ایجاد شود خبر خوب سومش به مردم کرمانشاه بود.

خبر خوب دیگر در جریان این سفر به پیگیری ایجاد یک شهرک اقتصاد دیجیتال در کرمانشاه بود که قرار است شعبه‌ای از پارک توسعه فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال را که تحت عنوان پارک فاوا در استان فعالیت کند و در آینده تبدیل به یک پردیس علم و فناوری شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها