Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:47:28 GMT

۱۴ نفر از مبتلایان به کرونا در فارس جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۸۸۰۸

۱۴ نفر از مبتلایان به کرونا در فارس جان باختند

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اکبری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از افزایش مواد نمونه گیری های تشخیصی به ۵۲۹ هزار و ۲۳۱ مورد از ابتدای شیوع کرونا تا کنون خبر داد و گفت: در این بازه زمانی، ۱۵۷ هزار و ۷۴ بیمار مثبت قطعی در فارس شناسایی شده است.

وی با اشاره به بستری یک هزار و ۲۱ بیمار دارای علائم مثبت و مشکوک در بیمارستان‌های استان، وضعیت جسمی ۲۷۵ نفر را وخیم اعلام کرد و افزود: این افراد در بخش‌های «ای سی یو» مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین آمار جان باختگان این بیماری را طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، دو هزار و ۸۵۸ هم استانی در اثر ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

معاون درمان دانشگاه مجموع بهبودیافتگان این بیماری را نیز از ابتدای شیوع تا امروز، ۱۵۰ هزار و ۷۵۰ نفر اعلام کرد.

دکتر اکبری در ادامه این گزارش از عموم مردم استان خواست تا در شب یلدا از برگزاری دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند و افزود: طبق بررسی‌های انجام شده، دورهمی های خانوادگی مهم‌ترین علت انتقال بیماری در استان است و برای حفظ سلامت خود و دیگران باید رعایت کنند.

کد خبر 5096710

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اکبری ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج تبریز محدودیت های کرونایی لیگ برتر فوتبال ایران دفتر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، زکریا اشکپور افزود: روز جمعه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

وی اظهار کرد: مورد خانم ۴۴ ساله‌ای بود که به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

اشکپور ادامه داد: در این حادثه متأسفانه دو آقای ۵۰ و ۱۸ ساله به مسمومیت با مونوکسید کربن جان باختند.

کد خبر 6095904

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند
  • (ویدئو) بر اثر سیل در استان «سولاوِسی» اندونزی ۷ نفر جان باختند
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند