Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا ، اسماعیل میرغضنفری روز سه شنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان با بیان اینکه سلامت و معیشت مردم برای ما بسیار مهم است ، تصریح کرد : با توجه به اعلام رسمی وضعیت قرمز در انزلی می کوشیم مردم ، کسبه و بازاریان در تهیه اقلام ضروری دچار مشکل نشوند، به همین منظور در اعمال محدودیتها ابتدا با تذکر و سپس با جدیت برخورد صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از بازاریان و کسبه شهر انزلی انتظار است ما را در این راه یاری کنند، افزود : سعی کردیم با رعایت پروتکل ها بازاریان آسیب کمتری ببینند و این وضعیت در تمام شهرستانها حاکم بوده و فقط مختص به شهرستان بندرانزلی نیست .

وی با بیان اینکه همراهی مردم می تواند ما را از ویروس کرونا نجات دهد، اظهار داشت :طولانی شدن روند همه گیری این ویروس مردم را با معذوریتهایی مواجه کرده و حاکمیت بدنبال دستگیری از مردم برای کاهش بار مشکلات آنهاست .

وی در راستای اعمال محدودیت ها ، برگزاری هرگونه مراسم به مناسبت شب یلدا در رستورانها ، باغ ها و مانند آن در این شهرستان ممنوع اعلام کرد و افزود : نیروی انتظامی با خاطیان برخورد قانونی می کند.

وی تاکید کرد : روال زندگی امروزعادی نیست و قهوه خانه ها نیز به دلیل تجمع افراد از نقاط پرخطر و آسیب پذیر محسوب می شوند به همین منظور این مکانها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی با اشاره به اعمال محدودیتهای ترددی در انزلی گفت : بر اساس دستورالعمل وضعیت شهرهای قرمزعبور و مرور از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح محدود می شود و از شهروندان تقاضا داریم این محدودیتها را رعایت کنند.

وی از نیروهای شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر نیز خواست در مبادی ورودی و خروجی شهر همراه با نیروی انتظامی حضور داشته باشند .

میر غضنفری تاکید کرد : بازارهای روز یکی از مکانهای آسیب رسان به حوزه سلامت شهروندان هستند لذا این مکانها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند و خرید و فروش طیور زنده به دلیل امکان شیوع ویروس آنفولانزا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی خاطر نشان کرد : کلیه تجمعات دینی و مراسمات مذهبی نیز تا بهبود شرایط و کلیه سالن های ورزشی و ورزشهای پربرخورد نیز تا تغییر وضعیت تعطیل هستند .

امام جمعه انزلی نیز در این جلسه خواستار تلطیف فضای روانی جامعه نسبت به ویروس کرونا شد و گفت : نباید فضای جامعه به گونه ای باشد که ابتلا به این بیماری قبیح و بدنامی داشته باشد.

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین خاطر نشان کرد : باید شماره هایی در اختیار خانواده ها قرار گیرد که بتوانند در صورت بروز مشکل تماس بگیرند .

رییس بیمارستان شهید بهشتی انزلی نیز در این جلسه با بیان اینکه متاسفانه این روزها شاهد خوددرمانی ها به شیوه های نوین و سنتی هستیم، اظهار داشت : این موارد موجب می شود بیماران دیر به ما مراجعه کرده و تعداد روزهای بستری در بیمارستان طولانی تر شود.

مرتضی فلاح با بیان اینکه ۱۹ درصد از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید بهشتی از سایر شهرستانها هستند ، گفت : در سیستم بهداشت و درمان نظام ارجاع وجود دارد که در آن بیماران براساس سطح بندی امکانات و تخصص ها به بیمارستان ارجاع می دهند.

وی از مردم انزلی خواست تا از عمل های جراحی غیر اوراژنسی و غیر ضروری پرهیز کنند.

وی یادآور شد : بیمارستان بندرانزلی از نظر تعدد دستگاههای تنفسی و پزشکی دومین بیمارستان مجهز استان است و توانسته طی ماههای گذشته سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان تجهیزات سرمایه ای جذب کند.

برچسب‌ها کرونا بندرانزلی رشت ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بندرانزلی رشت ویروس کرونا کرونا بندرانزلی رشت ویروس کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی کارگران کشور در بخش آقایان به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر با همکاری انجمن کشتی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرانزلی، ۶ و ۷ خرداد در بندر انزلی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است