Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو اسپینوز گفت: بدون شک مسئولان المپیک بعد از مشاهده حضور درخشان کاراته کاها در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بابت تصمیم سیاسی که گرفتند افسوس خواهند خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سیدرضا صالحی امیری به همراه نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی ساحلی سانیای چین و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک نشستی با آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته پیش از ظهر امروز درخصوص دغدغه کاراته‌کاهای ایرانی و جامعه کاراته پیرامون حذف این رشته از المپیک ۲۰۲۴ برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که رئیس کنفدراسیون کاراته آسیا و رئیس فدراسیون کاراته امارات نیز آنتونیو اسپینوز را همراهی می کردند، صالحی امیری ضمن تقدیر و تشکر بابت برپایی این نشست و وقتی که آقای اسپینوز گذاشتند عنوان کرد: این امر نشان می دهد که  آقای اسپینوز حساس هستند نسبت به این موضوع که تا اجلاس شورای المپیک آسیا آمدند و قطعا رایزنی های لازم را با بسیاری از کشورهای آسیایی انجام می دهند و شیخ احمد نیز قول همکاری برای برگرداندن کاراته به المپیک را داده است، هرچند که کار سختی است اما باید تمام تلاشمان را در این راستا بکار گیریم .

در ادامه سیدرضا صالحی امیری به گستردگی جامعه کاراته، به قدرت و افتخاراتی که کسب کردند، اشاره کرد و خواستار این شد تا در هیئت رئیسه و کمیته های مختلف فدراسیون جهانی کرسی هایی را برای ایران در نظر بگیرند.

آنتونیو اسپینوز ضمن قول همکاری و حمایت از کاراته ایران گفت: قطعا این اتفاق می افتد در اولین فرصت چندین داور مطرح ایرانی را معرفی کنید، ما هم حمایت لازم برای ارتقاء درجه  داوران ایرانی به بالاترین حد را خواهیم کرد تا بتوانیم در رویدادهای مختلف از آنان استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون جهانی کاراته گفت: بارها به ایران سفر کرده ام و شناخت کاملی نسبت به جمعیت و طرفداران کاراته در ایران دارم. همچنین در مسابقات مختلف بارها شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی بوده ام و مطمئنم که کاراته‌کاهای ایرانی در المپیک هم می درخشند. شک نکنید که جامعه المپیکی و مسئولان المپیک بعد از مشاهده حضور درخشان کاراته‌کاها در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بابت تصمیم سیاسی که گرفتند افسوس خواهند خورد، چراکه نبود این رشته  به این جذابی و زیبایی با تمام احترام و اخلاقیاتی که در آن نهفته است در المپیک قطعا جای افسوس دارد.

وی ادامه داد: به طورحتم با کمپینی که با محوریت فدراسیون های بزرگ دنیا از جمله ایران درحال شکل گیری است، می توانیم این رای را بشکنیم و امیدوارم که جامعه کاراته را به هدف مورد نظر برسانیم.

آنتونیو اسپینوز افزود: چند وقت اخیر نشست های مهمی را با ژاپنی ها و کنفدراسیون های مختلف اروپا و آفریقا و با کشورهای صاحب نام در تمامی قاره ها انجام دادیم و درحال پیگیری این موضوع هستیم همچنین از IOC هم پیگیری کردیم گرچه تا الان به نتیجه نرسیدیم اما مطمئن باشید که فدراسیون جهانی از تمام ظرفیت های خودش استفاده کرده و خواهد کردتا بتواند  حق حضور در المپیک را مجدد بدست بیاورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی