Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:39:51 GMT

وان ایساتیس کنار کشید/ رقبای نوین فولاد مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۹۵۹۷

وان ایساتیس کنار کشید/ رقبای نوین فولاد مشخص شدند

محمدصادق شاکری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، گفت: تیم‌های نوین فولاد یزد و توان ایساتیس یزد نمایندگان این استان در رقابت‌های لیگ قهرمانی نونهالان باشگاه‌های فوتبال کشور بودند که تیم توان ایساتیس یزد به دلایلی از جمله درخواست خانواده بازیکنان برای حفظ سلامت فرزندان خود در شرایط کرونایی از حضور در این مسابقات انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور ۲۵ تیم در مراسم مجازی قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانی نونهالان باشگاه‌های فوتبال کشور در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ اظهار کرد: براساس قرعه تیم نوین فولاد یزد در گروه یک این رقابت‌ها با تیم‌های مس کرمان، سپاهان اصفهان، حافظ شیراز، مس رفسنجان و ستارگان سیلک کاشان همگروه شد.

دبیر هیات فوتبال استان یزد با بیان این‌که تیم نوین فولاد یزد در مسابقات لیگ قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های فوتبال کشور هم تنها نماینده استان یزد خواهد بود، افزود: نوجوانان نوین فولاد یزد با قرعه در گروه پنجم این رقابت‌ها با تیم‌های مس کرمان، گل گهرسیرجان، البدربندرکنگ، کهن داربگردفارس و حافظ شیراز به رقابت خواهند پرداخت.

شاکری رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مهم‌ترین برنامه سازمان لیگ فوتبال در برگزاری این مسابقات بیان کرد و ادامه داد: مسابقات هر دو لیگ نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور در نیمه اول دیماه آغاز خواهد شد و تیم‌ها به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد فوتبال نوجوانان مس نوین فولاد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید

به گزارش "ورزش سه"، لستر سیتی در فاصله یک فصل پس از ترک رقابت‌های لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر توانست با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر مجوز حضور در سطح اول فوتبال انگلیس را به دست آورد و حالا باید منتظر بازگشت آنها باشیم.

واردی ستاره بی چون و چرای تیمش در رقابت‌های این فصل بود و موفق شد با گل‌های بسیاری که برای آنها به ثمر رساند نقش مهمی را در بازگشت آنها به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و حالا منتظر درخشش دوباره در این مسابقات است.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال پس از قهرمانی لسترسیتی و بازگشت آنها به لیگ برتر به گوش می‌رسید اما به نظر نمی‌رسد که او چنین برنامه‌ای داشته باشد و امیدوار است که دوباره روزهای خوشی را در لیگ جزیره سپری کند.

واردی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «گوش کنید، من هنوز آماده نیستم که کفش‌هایم را آویزان کنم. بدنم مشکلی ندارد و مثل همیشه آماده هستم. بنابراین باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس