Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مربیان ژیمناستیک ایران گفت: رقابت‌های مجازی پرتغال اصلا مسابقات رسمی نبود و در حد یک چالش اینستاگرامی بود. قاسم شیرخانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزازی مسابقات مجازی ژیمناستیک توسط کشور پرتغال و حضور تعدادی از ژیمناست‌های ایران در این رقابت‌ها اظهار داشت: یک باشگاه پرتغالی فراخوانی را انجام داد تا یک چالش برگزار کند و این رقابت‌ها ارتباطی به فدراسیون‌های ملی نداشت و به صورت آزاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی فدراسیون ژیمناستیک پرتغال هم نقشی در برگزاری آن نداشت.

وی در خصوص اینکه عنوان شد فدراسیون ژیمناستیک باید از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها حمایت می‌کرد، گفت: دلیلی نداشت فدراسیون ژیمناستیک بخواهد از ورزشکاران ایران که در این چالش شرکت کرده‌اند حمایتی کند؛ چون هیچ دعوتنامه‌ای برای فدراسیون صادر نشده بود و همانطور که گفتم حضور در این رقابت‌ها آزاد بود.

این مربی ژیمناستیک تصریح کرد: این رقابت‌ها اصلا مسابقات رسمی نبود و در حد یک چالش اینستاگرامی بود. ضمن اینکه حرکاتی که باید در این رقابت‌ها انجام می‌شد مربوط به رشته برای‌تونیک بود. هدف ما هم از حضور در این رقابت‌ها این بود که بچه‌ها بتوانند در شرایط کرونا فعالیت ورزشی داشته باشند.

شیرخانی در مورد اینکه آیا حضور در این چالش اینستاگرامی هزینه‌ای هم داشت یا خیر، تصریح کرد: حدود ۲۰۰ هزار تومن هزینه شرکت هر ورزشکار در این رقابت‌ها بود و بر اساس هماهنگی‌هایی که انجام داده بودند از طریق صرافی پرداخت شده بود.

وی در پایان در مورد تعداد شرکت کنندگان در این چالش خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰ نفر در این چالش شرکت کرده بودند که فکر می‌کنم ۲۰ نفر از آنها از کشورمان بودند. بیشتر بخوانید: برگزاری مراسم پویش کمک‌های مومنانه فدراسیون ژیمناستیک

انتهای پیام/

برچسب ها: ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ژیمناستیک ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک چالش اینستاگرامی رقابت ها یک چالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی