Web Analytics Made Easy - Statcounter

امکان بهبود در طول تبلیغات دیجیتال با توجه به بازخوردها و امکان شخصی‌سازی آن برای مخاطبان خاص، از مزایای بسیار مهم تبلیغات دیجیتال هستند. در این مطلب با ۵ روش مهم تبلیغات دیجیتال آشنا خواهید شد.

 

به گزارش برنا، با توجه به رشد و پیشرفت دنیای آنلاین و استفاده اجتناب‌ناپذیر از آن در فعالیت‌های روزانه، اگر صاحب کسب‌وکار هستید ضرورت دارد که به فکر تبلیغات دیجیتال باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته برای نشان دادن برند خود به مخاطبان از تبلیغات سنتی استفاده می‌کردید، اما امروزه اگر از تبلیغات دیجیتال استفاده نکنید، با اقبال زیادی روبه‌رو نخواهید شد زیرا رقبا در رسانه‌های دیجیتال به هر طریقی خود را پیش چشم مخاطبان قرار می‌دهند و شما از آن‌ها عقب می‌مانید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، تبلیغات دیجیتال به غیر از داشتن مخاطبان بیشتر، مزایای دیگری نیز دارند. به عنوان مثال روش‌هایی که برای پیگیری کمپین‌های تبلیغات دیجیتال وجود دارد در تبلیغات سنتی وجود نداشت. امکان بهبود در طول تبلیغات دیجیتال با توجه به بازخوردها و امکان شخصی‌سازی آن برای مخاطبان خاص، از دیگر مزایای بسیار مهم تبلیغات دیجیتال هستند. در این مطلب با ۵ روش مهم تبلیغات دیجیتال آشنا خواهید شد.

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی بخشی از ویدئو مارکتینگ است که تنها جنبه تبلیغاتی دارد. طبق آمار و ارقام مربوط به فضای اینترنت، درصد زیادی از مردم روزانه ویدئوهای آنلاین تماشا می‌کنند. علاوه بر آن پبش‌بینی می‌شود سال‌های آینده ترافیک محتوی ویدئویی در اینترنت افزایش یابد و بیش از ۸۰ درصد از کل محتوای فضای آنلاین را تسخیر کند. این موضوع، بازار کسب‌وکارهایی که از تبلیغات ویدئویی استفاده می‌کنند را رونق می‌بخشد و فرصت‌های درخشانی برای آن‌ها ایجاد می‌کند. تبلیغات ویدئویی را می‌توان در بسترهای مختلفی اجرا کرد. سایت‌هایی مثل یوتیوب، بازی‌های آنلاین و بسیاری از اپلیکیشن‌های موبایل برای این منظور مناسب هستند. تبلیغات ویدئویی خود دارای انواع مختلفی است؛ تبلیغات ویدئویی همسان، تبلیغات ویدئویی پیش‌نمایشی، تبلیغات ویدئویی بینابینی و تبلیغات ویدئویی جایزه‌ای از آن جمله‌اند.

روش‌های تبلیغات آنلاین ویدئویی از نظر هزینه نیز به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

هزینه در ازای هر نمایش CPV هزینه در ازای هر کلیک CPC هزینه در ازای نصب CPI هزینه در ازای فعالیتی خاص CPA

هرکدام از این روش‌ها مزایای خاص خود را دارد. برای استفاده از روش‌های تبلیغات ویدئویی از فعالین باتجربه در این حوزه کمک بگیرید تا اطمینان یابید بهینه‌ترین و مناسب‌ترین روش با کسب‌وکارتان را انجام می‌دهید.

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

همانطور که می‌دانید شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین دلایل گسترش استفاده از فضای اینترنت هستند. استفاده روزافزون از پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین، فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و... که هرکدام با مقاصد خاصی از سرگرمی و پیگیری اخبار تا فعالیت کسب‌وکارها ساخته شده‌اند باعث شده بحث تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نیز اهمیت یابد. یکی از راه‌های شناخته‌شده در این زمینه تبلیغات اینفلوئنسری است که به وسیله افراد مشهور و یا متخصص صورت می‌گیرد. شانس دیده شدن تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب بسیار زیاد و است با توجه به موضوع و اهداف تبلیغات و ارتباط آن‌ها با حوزه‌های فعالیت هر رسانه اجتماعی، امکان این‌که بتوان به‌صورت هدفمندتری تبلیغات را پیش چشم مخاطبان مرتبط آن قرار داد، به وجود می‌آید.

تبلیغات پوش‌نوتیفیکیشن

حتما با پوش نوتیفیکیشن آشنا هستید. برای کسانی که صاحب اپلیکیشن هستند پوش نوتیفیکیشن می‌تواند یک روش خوب تبلیغات باشد. اما باید استفاده درست از این روش را بدانید. مهم‌‌ترین نکته این است که نباید در استفاده از پوش نوتیفیکیشن افراط کنید زیرا به‌راحتی مخاطبان خود را از دست می‌دهید.  

پوش نوتیفیکیشن‌ها از لحاظ ساختاری شباهت زیادی به پیام‌های متنی دارند اما بین آن‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد. ویژگی مهم پوش نوتیفیکیشن محدودیت کاراکتر است. آن‌ها همچنین رایگان هستند و فقط برای افرادی ارسال می‌شوند که اپلیکیشن مربوط را داشته باشند.

برای شخصی‌سازی کردن پوش نوتیفیکیشن‌ها راه‌های خوبی وجود دارد. مثلا می‌توانید با استفاده از موقعیت مکانی افراد، برای آن‌ها اعلان‌های مرتبط ارسال کرد. این کار شانس باز شدن پوش نوتیفیکیشن‌ها را تا حد زیادی بالا می‌برد و علاوه بر آن بر تعداد کاربران وفادار می‌افزاید.

استفاده از این روش تبلیغاتی اگر به درستی انجام شود، برای صاحب اپلیکیشن بسیار مفید خواهد بود. با استفاده از پوش نوتیفیکیشن پوشه می‌توانید برای خود یک تجربه اثربخش در این زمینه رقم بزنید.

تبلیغات ریتارگتینگ

ریتارگتینگ (گوگل آن را ریمارکتینگ می‌نامد)، یک روش تبلیغاتی در وب است که این امکان را برای برندها فراهم می‌کند که تبلیغاتشان را حتی پس از آن‌که بازدیدکنندگان وب‌سایت را ترک کردند، پیش چشم آن‌ها قرار دهد. آن دسته از تبلیغاتی که بعد از دیدن در یک وب‌سایت، مدام در سایت‌های دیگر پیش چشم شما قرار می‌گیرند تبلیغات ریتارگتینگ هستند.

ریتارگتینگ به شما اجازه می‌دهد تبلیغات هدفمندتان را از راه جستجو، شبکه‌های اجتماعی و دیگر وب‌سایت‌ها به مشتریان بالقوه نمایش دهید. آن‌ها محتوای شما را می‌بینند، روی آن کلیک می‌کنند و به مشتری تبدیل شوند. ریتارگتینگ باعث می‌شود تعامل با مخاطبان، در تمامی مراحل قیف بازاریابی حفظ شود و یادآوری برند در ذهن آنان – و در نهایت کانورژن – افزایش یابد.

تبلیغات ایمیلی

یکی از روش‌های متداول و پرکاربرد تبلیغات آنلاین تبلیغات ایمیلی است. ایمیل هنوز هم یکی از پراستفاده‌ترین ابزار موجود در اینترنت است و اگر پایگاه داده‌ای قوی داشته باشید، می‌توانید تبلیغات موثری در این زمینه ایجاد کنید. مثلا می‌توانید از لیست ایمیل‌هایی که از عضویت مخاطبان در وب‌سایتتان به‌دست آوردید برای ارسال تبلیغات سفارشی و مرتبط استفاده کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات دیجیتال شبکه تبلیغاتی شبکه های اجتماعی تبلیغات ویدئویی پوش نوتیفیکیشن هزینه در ازای پیش چشم وب سایت روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.

بهنام پاکزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟