Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:10:29 GMT

تغییر مدیرعامل در یکی از زیرمجموعه های مهم شستا

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۹۶۹۸

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شنیده‌های خبرنگار نبض بورس حاکی از آن است که مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صباتامین و یکی از بازیگران حقوقی بازار سرمایه و زیرمجموعه مهم شستا به زودی تغییر خواهد کرد.

قرار است، با حکم رضوانی‌فر، مهدی رباطی جانشین محمد علی میرزا کوچک شیرزای در سمت مدیرعاملی هلدینگ صبا تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلدینگ صبا تامین علاوه بر مدیریت سبد سهام، سرپرستی و مدیریت شرکت‌های تابعه را که بیشتر در حوزه خدمات مالی متمرکز هستند، بر عهده دارد و مالک مستقیم دو کارگزاری صبا تامین و باهنر، سرمایه گذاری هامون شمال، بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی، خدمات مدیریت صباتامین OTC و سهامدار شرکت بیمه دانا، البرز، ملت و میهن، بانک های ملت، تجارت و رفاه، بورس تهران، سپرده گذاری مرکزی و تامین سرمایه امین، پالایشگاه اصفهان و سرمایه گذاری توکا فولاد است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 روح الله زم واکسن فایزر الیگیتور فیش لوایح FATF هفته پژوهش شستا بازار سرمایه بورس لایحه بودجه 1400 روح الله زم واکسن فایزر الیگیتور فیش لوایح FATF هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (یک شنبه ۹ اردیبهشت) ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحد افت کرد و در کانال دو میلیون ۲۸۴ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۰.۸۷ درصد ریزش کرد.


شاخص هم وزن ۰.۹۸ درصد افت کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی قرار گرفت.


در این بازار ۳۳۰ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار میلیارد ریال انجام شد.


در این روز به ترتیب نماد‌های فملی، فولاد، شپنا و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.


در مقابل نماد‌های حکشتی و وامید بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.


شاخص کل فرابورس افت ۰.۹ درصدی را تجربه و در کانال ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحدی ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است