Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال امارات متحده عربی و فدراسیون فوتبال اسرائیل یک توافقنامه همکاری بین دو کشور را در دوبی امضا کردند.

به گزارش بی بی سی امضای این توافقنامه در حضور جانی اینفانتیو رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال، راشد بن حمید النعیمی رئیس فدراسیون فوتبال امارات و اورن هسون رئیس فدراسیون فوتبال رژیم کودک کش اسرائیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با پخش ویدئویی آغاز شد که در آن علی خصیف بازیکن تیم ملی امارات برای رژیم غاصب  اسرائیل پیام صلح و دوستی فرستاد.

این ویدئو همچنین شیوه‌هایی که در توافقنامه برای همکاری دو کشور در نظر گرفته شده بود را شرح داد از جمله برگزاری بازی‌های دوستانه در تمام رده‌های تیم‌های ملی و باشگاهی دو کشور، برگزاری کارگاه‌های فنی مشترک و همچنین فعالیت‌های مشترک برای گسترش فوتبال.

شیخ راشد در این رابطه گفت: "من نسبت به موفقیت این توافقنامه و نقشی که در فوتبال دو کشور خواهد داشت، خوشبین هستم."

او همچنین از اینفانتینو برای حضور در این جلسه تشکر کرد.

 

 

اورن هسون رییس فدراسیون فوتبال رژیم صهيونيستي نیز گفت: "حضور در امارات دو ماه پیش یک رویا به نظر می‌رسید اما حالا به حقیقت تبدیل شده است. ما از این گام راضی هستیم و من از همه دعوت می‌کنم که از تل‌آویو دیدار کنند"

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 روح الله زم واکسن فایزر الیگیتور فیش لوایح FATF هفته پژوهش امارات متحده عربی اسراییل رژیم صهیونیستی بازی دوستانه لایحه بودجه 1400 روح الله زم واکسن فایزر الیگیتور فیش لوایح FATF هفته پژوهش فدراسیون فوتبال دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: هر توافقی مشروط به موافقت اسرائیل با خواسته‌های ماست

یکی از مسئولان جنبش حماس با اشاره به اینکه این جنبش همچنان به شروط اصلی خود در هرگونه توافق برای آتش‌بس پایبند است تاکید کرد نزدیک شدن به توافق مشروط به موافقت طرف صهیونیستی با خواسته‌های حماس است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در سایه تحولات جدید مربوط به مذاکرات آتش بس غزه در قاهره «ولید کیلانی» مسئول بخش اطلاع رسانی جنبش حماس فلسطین در لبنان طی سخنانی به جزئیات بحث‌های جاری درباره آتش بس در نوار غزه پرداخته و اعلام کرد که رسانه‌های عبری درباره ساعات سرنوشت ساز برای رسیدن به توافق یا ورود ارتش اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه صحبت می‌کنند. این مطالب منتشر شده در رسانه‌های عبری همان مانورها و فضاسازی‌های قبلی است که تل آویو از روزهای اول مذاکرات سعی در ایجاد آن داشت.

ولید کیلانی در گفتگو با وب سایت النشره اظهار داشت که ما نمی‌توانیم بگوییم به توافق آتش بس نزدیک شده‌ایم؛ مگر بعد از رسیدن به ابتکار نهایی و امضای آن. بعد از پاسخ رژیم صهیونیستی به موضع جنبش حماس در مذاکرات، هیئت این جنبش به منظور روشن شدن برخی نکات مندرج در پاسخ اسرائیل، به قاهره رفت و قرار بر این است که حماس پاسخ پیشنهاد رژیم صهیونیستی را طی ساعات یا روزهای آینده بدهد.

وی تصریح کرد که نزدیک شدن به توافق مشروط به موافقت تل آویو با خواسته‌های حماس بوده و این جنبش از شروط اساسی خود مبنی بر آتش بس جامع و عقب نشینی کامل نیروهای اشغالگر از نوار غزه و بازگشت آوارگان به شمال غزه عقب نشینی نمی‌کند. برخی شاخص‌های مثبت در این زمینه مشاهده شده که می‌تواند دروازه‌ای برای ورود به پرونده اسرا باشد.

این مسئول حماس درباره پیشنهاد جدیدی که در مذاکرات برای آتش بس غزه مطرح شده گفت که اسرائیل اصرار دارد در مرحله اول که 42 روز طول می‌کشد آتش بس دائمی وجود نداشته باشد و در این میان آمریکایی‌ها از تضمین‌هایی درباره تبدیل آتش بس موقت به آتش بس دائمی در مرحله دوم صحبت می‌کنند.

رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن 2 اسیر در غزه را ثابت کردحماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم

وی در رابطه با پرونده تبادل اسرا نیز اظهار داشت که بحث‌ها درباره تعداد اسرایی که باید مبادله شوند همچنان ادامه دارد.

در حالی که هیئت حماس دیروز برای گفت‌وگو با مسئولان مصری درباره مذاکرات آتش‌بس غزه به قاهره رفته بود، رهبری این جنبش طی پیامی به گروه‌های مقاومت فلسطین به تشریح مواضع این جنبش درباره مذاکرات قاهره برای رسیدن به آتش بس در غزه پرداخت.

در این پیام آمده است: هیئت حماس به قاهره رفت و در آخرین پیشنهادی که به جنبش ارائه شد، درباره چندین موضوع مشورت و رایزنی کرد. این هیئت به توضیحات و نقطه نظرات میانجیگران مصری و قطری در خصوص جزئیات پیشنهاد اخیر گوش فرا داد.

پیش از این «سامی ابوزهری» یکی از رهبران حماس اعلام کرده بود: ما همچنان در حال بررسی پاسخ رژیم صهیونیستی به موضع حماس که از طریق میانجی‌ها دریافت شد هستیم و هنوز برای تصمیم‌گیری جهت پاسخ به آن زود است.

ابوزهری تأکید کرد: جنبش حماس هرگز هیچ توافقی را که شامل توقف کامل تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه نباشد، نخواهد پذیرفت.حماس به برادران مصری و قطری اطمینان داده است که برای دستیابی به توافق جدی است اما تسلیم هیچ فشار آمریکایی نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • حماس: هر توافقی مشروط به موافقت اسرائیل با خواسته‌های ماست
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!