Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی با بیان اینکه دولت موظف و متعهد به تامین خسارت شده است، گفت: در پی آبگرفتگی، منازل تخریبی نداشتیم اما با توجه به شرایط به وجود آمده و قرار داشتن برخی منازل در سکونتگاه‌های غیررسمی، دولت را قانع کردیم تا این منازل نوسازی شوند. دولت هم پذیرفته که تا سقف یک هزار منزل مسکونی، نوسازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت آبگرفتگی کوچه‌ها و خانه‌ها پس از ۷ روز | خوزستانی‌ها آبدیده شدند!

استاندار خوزستان افزود: برای نوسازی منازل، در مجموع ۵۵ میلیون تومان شامل ۲۰ میلیون تومان برای ساخت، ۲۰ میلیون تومان در مدت زمان احداث و ۱۵ میلیون تومان برای تامین لوازم معیشتی به صورت تسهیلات بلاعوض و ۱۶۰ میلیون تومان وام با سود ۵ درصد پرداخت می‌شود. ۳۰ میلیون تومان از این مبلغ با دوره بازگشت هفت ساله و مابقی ۱۵ ساله است. خانوارهایی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، ۳۰ میلیون تومان بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان وام نیز دریافت می‌کنند.

وی گفت: برای منازل تعمیری نیز ۱۵ میلیون تومان بلاعوض، ۳۰ میلیون تومان وام با دوره برگشت ۱۵ ساله و برای تامین لوازم معیشتی نیز ۱۵ میلیون تومان بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان با دوره بازگشت هفت ساله پرداخت خواهد شد. بنیاد مستضعفان نیز تامین سیمان مورد نیاز این منازل را پذیرفته است. مراحل ارزیابی و پرداخت خسارت، سریع انجام خواهد شد؛ همان طور که در سیل، زلزله و آبگرفتگی سال گذشته کنار مردم بودیم، اکنون هم کنار مردم ایستاده‌ایم.

حل مشکل فاضلاب اهواز ۴۰۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد

شریعتی با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های زیرساختی در بندرامام خمینی گفت: باید مشخص شود با تکمیل این پروژه، میزان تاب‌آوری جمع‌آوری آب‌های سطحی در بندر امام خمینی چقدر خواهد شد. با تغییر اقلیم به نظر می‌رسد که بارش‌ها تغییر پیدا کرده و بیشتر با بارش‌های تندری و رگباری مواجه می‌شویم. با توجه به ادامه بازسازی در مناطق زلزله‌زده مسجدسلیمان، سرعت کار در مسجدسلیمان کند شده و از سرعت کار رضایت ندارم. در مسجدسلیمان بافت فرسوده و غیر قابل تحملی وجود دارد و باید سریع کار پیش برود.

تجمع بندرامامی‌ها مقابل دادگستری | مقصران آبگرفتگی باید محاکمه شوند ویدئو | دلجویی رئیس سازمان بازرسی از اهالی بندرامام کد خبر 572862 برچسب‌ها استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان ۳۰ میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز‌های آفتابی و به ویژه گرم سال، آنچه در استان خوزستان و به خصوص اهواز نایاب می‌شود، سایه‌ای برای در امان ماندن از تابش مستقیم خورشید و اشعه‌های مضر آن است.

نور آفتاب همه طول موج‌ها را در خود دارد، طول موج‌هایی که به راحتی به قسمت‌های مختلف چشم آسیب می‌رسانند.

دکتر خاتمی نیا، متخصص بیماری‌های چشمی در اهواز می‌گوید: نور آفتاب علاوه بر ایجاد آب مروارید، می‌تواند به قرنیه و حتی شبکیه چشم آسیب بزند.

وی ناخنک را یکی از بیماری‌های شایع در استان خوزستان عنوان کرد و افزود: این بیماری به علت نور شدید آفتاب بروز می‌کند.

دکتر خاتمی نیا ادامه داد: اگر با هر وسیله محافظتی که در اختیارمان قرار دارد بتوانیم شدت نور آفتاب و اشعه خورشید را کم کرده و در حد متعادل نگه داریم، می‌توان از عوارض یادشده جلوگیری کنیم.

در استان خوزستان که شدت نور آفتاب زیاد است، استفاده از چتر می‌تواند یک فرهنگسازی مناسب و مهم در حوزه سلامتی و پیشگیری از بیماری‌های پوستی، چشمی و ... باشد.

دکتر پازیار، متخصص پوست و مو می‌گوید: امواج نامرئی آفتاب در تابستان آسیب جدی به پوست می‌زند و باعث التهاب پوست، قرمزی، ایجاد تاول و... می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از بروز چنین عوارضی، می‌توان از چتر‌های که اثر مهاری روی امواج مضر نور خورشید دارند، استفاده کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل