Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با صدور حکمی سید رامین محبوب راستگو را به عنوان "مشاور مدیرعامل در امور مرتبط با رسانه" منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان طی حکمی سید رامین محبوب راستگو را به عنوان "مشاور مدیرعامل در امور مرتبط با رسانه" منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکم صادره از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به شرح زیر است:

جناب آقای سید رامین محبوب راستگو با توجه به تعهد، تجربه و سوابق جناب عالی به موجب این حکم به عنوان "مشاور اینجانب در امور مرتبط با رسانه" تعیین می شوید.

امید است با اتکال به عنایات خداوند منان و هماهنگی اینجانب و واحد روابط عمومی این جمعیت، نسبت به بازتاب ماموریت های گسترده در زمینه های امدادی، اجتماعی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان در رسانه های برخط و مکتوب ملی و سایر امور مرتبط موفق باشید.

 

سیاوش غلامی لویه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان

 

شایان ذکر است؛ سید رامین محبوب راستگو از فعالان رسانه ای با سابقه در استان گیلان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان امور مرتبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۴ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به آغاز بارش‌ها از روز پنجشنبه گفت: بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، همدان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ۴ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی، در استان خوزستان با آبگرفتگی در شعب دزفول، لالی و آغاجاری مواجه هستیم و امدادرسانی در این شعب توسط تیم‌های امدادی در حال انجام است.

در استان بوشهر نیز آبگرفتگی در شعب دیلم، کنگان، گناوه، جم و دشتی گزارش شده و امدادرسانی در شعب دیلم و گناوه که شدت حادثه بیشتر بوده، در حال انجام است.

همچنین استان‌های اصفهان و فارس نیز امدادرسانی از طریق شعبه هلال‌احمر در شاهین شهر و شعب سپیدان، فسا و بختگان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از شهروندان خواست از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، از صبح پنجشنبه بارش باران در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز نیز آغاز شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله