Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کنگاور در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکی از طرح‌های بسیار مهم و اساسی کشور که در این مقطع زمانی برای قطع زنجیره شیوع کرونا آغاز شده و شهرستان کنگاور نیز در اجرای این طرح پیشرو بوده، طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرزاد الماسی گفت: در قالب این طرح مقابله و قطع زنجیره سرایت ویروس کرونا به روش محله‌ای و خانواده محور با مشارکت سپاه و بسیجیان با روحیه جهادی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سپاه و بسیج با توجه به شرایط کنونی در عرصه سلامت و خدمات‌رسانی بهداشتی پیشگام شده است که در سطح شهرستان کنگاور نیز ما شاهد دستاوردهای خوبی در جهت حمایت خانواده های نیازمند و خسارت دیده کرونا در قالب طرح قرارگاه حاج قاسم هستیم.

توزیع ۶۸۳ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این مرحله ۶۸۳ بسته کمک معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته سه میلیون ریال به خانواده های نیازمند و خانواده های آسیب دیده از کرونا تحویل داده خواهد شد.
سرهنگ علی اصغر آله دانه افزود: شهید قاسم سلیمانی هر جا که پا گذاشت منشا خیر و برکات فراوانی شد و این رزمایش قدم کوچکی در راستای صیانت و حفاظت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند است.  
وی با بیان اینکه رزمایش های مواسات امروز با همدلی به یک نهضت تبدیل شده افزود: تشکیل این نهضت در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر محله‌محور شدن مقابله با کرونا آغاز به کار کرده است.
وی افزود: پیام این حرکت مومنانه این است که این همدلی مومنانه حرکتی از جنس حاج قاسم سلیمانی و در آستانه شهادت ایشان برگزار می شود.
شهرستان کنگاور در ۹۰کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا بسته حمایتی کنگاور قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بسته حمایتی کنگاور قاسم سلیمانی کرونا بسته حمایتی کنگاور قاسم سلیمانی اخبار کنکور قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد

  فاطمی استانداریزد در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای فرهنگی استان یزد، ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم گفت: بعد از خانواده نهادی مهمتر از تعلیم و تربیت وجود ندارد و این دو برای پیشرفت، عمران و آبادانی کشور همچون دو بال هستند.

وی افزود: جایگاه معلمی یک جایگاه والایی است و در هفته معلم کل جامعه باید در برابر زحمات فرهنگیان تعظیم کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم، گفت: با هماهنگی با آموزش و پرورش استان یزد، بحث دیدار از همه مدارس و معلمان در استان در قالب ۷۰۰ گروه در دستور کار سپاه الغدیر استان یزد قرار گرفته است.

سردار زارع کمالی افزود:همچنین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه الغدیر در استان یزد است.

 مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی استان یزد، به همت سپاه الغدیر استان یزد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد. 
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد