Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@01:47:43 GMT

ترس دشمن از پاسخ ترور کمتر از انتقام اصلی نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۱۰۷۰

ترس دشمن از پاسخ ترور کمتر از انتقام اصلی نیست

رئیس اداره کل عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن باید در ترس انتقام خون شهیدان قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده زندگی کند، این ترس کمتر از خود آن انتقام اصلی نخواهد بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نمازی، رئیس اداره کل عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سطح انتقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار امت اسلام و شهید سردار دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید:«وَ لَکُمْ فِی الْقِصَاص ِ حَیَاةٌ یَاْ أ ُولِیْ الأَلْبَابِ»؛ ما انتقام خون شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده را خواهیم گرفت، مکان و زمان آن به خودمان ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سردار باقری: انتقام خون شهید «فخری زاده» در زمان و مکان مناسب گرفته خواهد شد

رئیس اداره کل عقیدتی سیاسی ستاد کل  نیروهای مسلح  افزود: مکان و زمان این انتقام به خود ما ارتباط دارد، تقاص خون شهید فخری زاده را خواهیم گرفت، همانطور که تقاص خون شهید حاج قاسم سلیمانی گرفته شد و باز هم گرفته خواهد شد.

ببینید: فیلم/ سناریوهای انتقام خون شهید فخری‌زاده

وی تصریح کرد: دشمن باید در ترس انتقام از عاملان و آمران به شهادت رساندن شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده زندگی کند، این ترس کمتر از خود اصل انتقام نیست، باید در این ترس  بماند و منتظر انتقام نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

رئیس اداره کل عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح  با اشاره به اقتدار دفاعی، امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: دشمنان بهتر از خود ما این اقتدار را می‌شناسند، اگر غیر از این بود، حملات در قالب جنگ نرم و سخت را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به راه نمی‌انداختند، دشمن بهتر از ما می‌داند که ما چه اقتداری در کشور داریم.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده نیروهای مسلح شهید فخری زاده ستادکل نیروهای مسلح ستاد کل نیروهای مسلح محسن فخری زاده سردار حاج قاسم سلیمانی محسن فخری زاده نیروهای مسلح قاسم سلیمانی خون شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد

مولوی عبدالرحمان ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باعث ناامیدی و رسوایی همه افرادی شد که می‌گفتند ایران نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل کاملاً قانونی و حق مسلم آن بود و باعث خوشحالی تمام مسلمانان از کوچیک تا بزرگ شد.

مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار ابراز داشت: وقتی متوجه حمله ایران به اسرائیل شدیم خیلی خوشحال شدیم تا به حال چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودیم حتی در جشن‌ها و عروسی‌هایمان اینقدر خوشحال نبودیم.

وی افزود: این وعده الهی است که یهودیان جنایتکار به دست مسلمانان نابود می‌شوند. در انتقام ایران از اسرائیل هم کمک خداوند متعال کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟