Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته پژوهش با حضور مدیرعامل مرکز نشرهاجر و مسئولان مدرسه علمیه حضرت آمنه(سلام الله علیها) استان قم از کتاب «برج مراقبت» که توسط یکی از طلاب این مدرسه تالیف شده بود، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، احمدشایان فر، مدیرعامل مرکز نشر هاجر در آیین رونمایی از کتاب «برج مراقبت» با موضوع «مقابله با اسلام ستیزی و اسلام هراسی» در سخنانی اظهارکرد: توهین به مقدسات مسلمانان و اسلام هراسی پدیده جدیدی نیست و غرب پس از فروپاشی شوروی و افزایش گرایش به اسلام در بسیاری از کشورهای غربی، به شکل گسترده ای آن را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل مرکز نشر هاجر با اشاره به کتاب «برج مراقبت» اظهارداشت: نگارش این کتاب به قلم خانم فاطمه اسحاقی از طلاب مدرسه علمیه حضرت آمنه(سلام الله علیها) در واقع حرکتی بجا و ارزشمند در راستای مقابله با اسلام ستیزی و اسلام هراسی توسط معاندین و بدخواهان است.


شایان فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت مرکز نشر هاجر از آثار قلمی طلاب و نخبگان حوزه های علمیه خواهران گفت: «چاپ و نشر آثار مکتوب تولیدی حوزه‌های علمیه خواهران مشتمل بر آثار آموزشی، علمی، پژوهشی، فرهنگی، ترویجی و تربیتی؛ چاپ و نشر آثاری که قابل نشر در حوزه علوم، فرهنگ و معارف اسلامی و منطبق با مأموریت مرکز نشر هاجر در قالب های رایج باشند؛ تهیه و تأمین و ارسال کتاب‌های تحصیلی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران، تکثیر و توزیع آثار به‌صورت دیجیتال، الکترونیکی و الواح فشرده منطبق با مأموریت مرکز نشر هاجر و...  از جمله اقدامات حمایتی این مرکز در قبال طلاب و فضلای حوزه علمیه خواهران است.


وی افزود: «همکاری با کلیه واحدهای مرتبط با مرکز مدیریت در زمینه ارائه خدمات چاپ و نشر و محصولات علمی ـ آموزشی در چارچوب مقررات و ضوابط» ، «حمایت از چاپ و نشر آثار پژوهشگران و نویسندگان توانای حوزه های خواهران»، «چاپ و نشر آثار اندیش ورزان اسلامی» و «تولید و توزیع نرم‌افزارهای آموزشی اعم از درسی و غیردرسی» از جمله دیگر شاخصه فعالیت های ناشر تخصصی زن و خانواده است.
لازم به ذکر است، در ادامه این مراسم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید،  ضمن رونمایی این اثر ارزشمند با اهدای لوح یادبودی از خانم فاطمه اسحاقی طلبه مدرسه علمیه حضرت آمنه(سلام الله علیها) تقدیر بعمل آمد.


متن لوح بشرح ذیل است؛


«به نام آنکه جان را فکرت آموخت»
 دانش را به وسیله نوشتن حفظ کنید. حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)
فرهیخته ارجمند:
سرکارخانم فاطمه اسحاقی
سلام علیکم
بی تردید آنان که در مسیر راهیابی به وادی نور و معرفت گام می نهند، با آفرینش آثار ماندگار مکتوب، بر چرخ نیلوفری فراز می آیند و با دانش خویش جامعه خود و بشریت را از ظلمات جهل به روشنای نور راه می برند.
چاپ کتاب سرکارعالی با عنوان “برج مراقبت(مقابله با اسلام ستیزی،راهکارهای معرفتی،انگیزشی،عملی)” در انتشارات نشر هاجر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را به شما تبریک عرض نموده و توفيق روز افزون شما را در خدمت به جامعه علمي كشور از خداوند متعال خواستارم.

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: برج مراقبت هفته پژوهش حوزه های علمیه خواهران چاپ و نشر آثار مرکز نشر هاجر برج مراقبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، اخبار تقریبی این خبرگزاری در هفته‌ای که گذشت به شرح ذیل است: 

*پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

نماینده سابق حضرت امام و مقام معظم رهبری در منطقه کردستان در پیامی درگذشت ماموستا ملا احمد فخری را تسلیت گفت.

*سعادتی در گفت‌وگو با تقریب: واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر این باور است ایران با واکنش قاطع و هوشمندانه معادله رژیم نامشروع اسرائیل  مبنی بر تثبیت خود به عنوان نیروی مسلط در منطقه را برهم زد، پاسخی که ضعف و سستی اسرائیل را بعد از طوفان الاقصی نمایان‌تر کرد.

*ماموستا ابن الخیاط در گفتگو با تقریب: مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب

امام جمعه اهل سنت و مدیر مدرسه شافعیه سقز، بیان کرد: مشکلات عدیده جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به نظرات و توصیه های علمای جهان اسلام است؛ اینکه دشمنان از نفوذ و هر نوع آسیب بر پیکره اسلام استفاده می کنند از عدم همراهی حاکمان کشورهای اسلامی با علما است.


*عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام هیچ دلسوزی نداشته و موجودیت اهل سنت و شیعه را به ضرر خود می دانند؛ از هر راه و مسیر که بتوانند اسلام را تضعیف کنند وارد می شوند.

*آخوند میرابی در گفتگو با تقریب: مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان

امام جمعه اهل سنت حامد قره تپه ترکمن، بیان کرد: یکی از راه های نجات امت اسلامی عمل نمودن به سنت وسیره پیامبر اکرم صلوات الله علیه می باشد، به خصوص رهبران و سردمداران مسلمانان دنیا هستند که می توانند با بهره گیری و ارشادات پیامبر اکرم پیرامون مسائل جوامع اسلامی تعقل و تدبیر سودمندی را برنامه ریزی نمایند.

*حجت الاسلام مهاجرنیا در گفتگو با تقریب: قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است

استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم، بیان کرد: دو واژه "امت" و "واحده" هماهنگ و همسو هستند؛ آنچه ما به دنبال آن هستیم پیروان اسلام یا کسانی هستند که از دین مبین اسلام پیروی می کنند و آهنگ واحدی به اهداف اسلام دارند.
 
*آیت الله مقتدایی در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: باید یک وحدت کامل و تمام بین ملت داشته باشیم، همه پشتیبان یکدیگر بوده و از این نظام حمایت کنند و ملت های مظلوم عالم به مانند غزه را همراهی کنند تا دشمن که تاکنون شکست خورده و از این به بعد نیز شکست بخورد.

*حجت الاسلام میرعمادی در گفتگو با تقریب: اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است

نماینده سابق ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: دشمنان اسلام در اهداف خود یکپارچه هستند که می طلبد کشورهای اسلامی نیز وحدت و انسجام عملی داشته و یکپارچگی خود را جهت پیشبرد اهداف اسلام حفظ کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب