Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه کمک و ایثار برای حل گرفتاری مردم سیره اهل بیت(ع) است گفت: خیران استان مرکزی در توسعه کمک مؤمنانه بیشتر مشارکت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر امروز در رزمایش کمک‌های مومنانه در مصلی بیت‌المقدس اراک با اشاره به اجر خیران و نیکوکاران اظهار داشت: خداوند متعال خیر و برکت را خود برای مردمی که دست کرامت و بخشش آنها همواره برای کمک به دیگران آماده است را افزون می‌کند و انشاالله آفات به ویژه کووید 19 را از سر تمام ملت‌های آزادیخواه و مسلمان و جهانیان کوتاه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: جوانان جمهوری اسلامی نماد جوانانی  هستند که با توکل و تکیه بر دانش خود برگ برنده‌ای را در جهان رو می‌کنند و ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی‌ها، فخری‌زاده‌ها قله‌های فناوری، تکنولوژی، و دانش را فتح میکنند.

دری نجف آبادی ادامه داد: باتوجه به همت ملت ایران و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای خیر بندگان خدا که ارتباط کل عالم خود را با قلب تپنده جهان حضرت مهدی(عج) تنظیم می کنند هر چه سریع‌تر آرامش و آسایش به مردم ما بازگردد و در این میان دعا، چراغ راه و سرمایه عظیم و رمز گشودن آسمان و زمین و ستون عزت به حساب می‌آید، در این دوران سخت و دشوار از دعاها و توسل غافل نشوید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به برکات روزه افزود: روزه برای سلامتی و گشایش امور نقش چشمگیری دارد و از مشاهده جوانان و خانواده‌هایی که روزه می‌گیرند بسیار خوشحال می شوم.

بختیاری: مردم ایران در کمک مومنانه سنگ تمام گذاشتند / مجلس در بودجه 1400 سهم ویژه‌ای برای رسیدگی به محرومان در نظر بگیریدجلسه کمک مومنانه طرح شهید سلیمانی شهر پرند برگزار شد

دری نجف آبادی ادامه داد: با مشارکت خیران و ارگان‌های انقلابی مانند آستان قدس رضوی، کمیته امداد و بهزیستی و نیروهای خدوم جهادی و بسیجی ما شاهد توزیع 217 هزار بسته از کمک‌های انسان دوستانه و مومنانه هستیم که این آمار تنها شامل اعداد و ارقام رسمی می‌شود و چه بسیار کمک‌هایی که ما از آنها بی‌خبر هستیم.

وی عنوان کرد: کمک‌های مومنانه همچنان ادامه پیدا کند و تا زمانی که بیماری کرونا مهمان ناخوانده ما هست باید دست محبت را به سمت همنوعان خود دراز کنیم زیرا همین کمک‌ها موجب دفع بلا می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به الگوی مسلمانان گفت: امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و سیدالشهدا(ع) و دیگر ائمه ما الگو و اسوه ما هستند، کمک و دستگیری از نیازمندان راه و رسم این خاندان کرامت است.

دری نجف آبادی تصریح کرد: دست تمام کسانی که در راه کمک به مردم خدمت می‌کنند و در کنار آن‌ها احساس رنج می‌کنند و غم و غصه برادران دینی مسلمان و غیر مسلمان خود را می‌خورند می‌بوسم و ما به آنها افتخار می‌کنیم.

وی بیان کرد: شرایط استان مرکزی مطلوب بوده و انتظار می‌رود همین روند ادامه پیدا کند، هر چه داریم در طبق اخلاص می‌گذاریم و به نیازمندان هدیه می‌کنیم و اجر نیکوکاران را خداوند ضایع نمی‌کند. عید و شب یلدا ما در دستگیری و کمک به دیگران معنی پیدا می‌کند و همه دست به دست هم با همراهی خیران پا به عرصه نیکوکاری بگذارید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: از کادر پزشکی و همه بزرگوارانی که در این روزهای کرونایی برای حفظ سلامت مردم جان خود را در معرض خطر گذاشته‌اند و در این میدان بلای الهی فعالیت می‌کنند سپاسگزاریم، ما در دوران بیماری کرونا بسیاری از بزرگان و متخصصان را از دست داده ایم که برای آن ها مغفرت و غفران الهی را خواستاریم.

انتهای پیام/711/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نجف آبادی کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود

 مهرداد جهان‌دیده د  با اشاره به تبریک هفته کارو کارگر به این قشر زحمت‌کش، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد.
 
 وی افزود: توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرزوبوم است.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: بدون شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌های این قشر زحمت‌کش و بی‌ادعا از جامعه و همه ارکان حاکمیت است.
 
 وی ضمن ارج‌نهادن به مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی‌دریغ این قشر شریف از تمامی کارگران متعهد و سخت‌کوش شهرستان ولایت‌مدار ایرانشهر قدردانی کرد و فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را به یکایک کارگران عزیز و خانواده‌های آنان تبریک عرض کرد.
 
وی اضافه کرد: امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری شده، شاهد صحت و سلامتی جامعه کارگری، پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی و توسعه اشتغال و تولید برای فرزندان این مرزوبوم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • چرا نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی پایین است؟
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه