Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست علیرضا منصوریان و هیات مدیره باشگاه تراکتور که بدون نتیجه به پایان رسید، حقایق تازه ای برملا شد

به گزارش طرفداری، امروز علیرضا منصوریان به دیدار مدیران تراکتور رفته بود تا در صورت تفاهم با آنها، قراردادش را توافقی فسخ کند اما نه تنها توافقی شکل نگرفت، بلکه اختلاف های تازه ای هم به وجود آمد!

 علیرضا منصوریان زمان مدیرعاملی میرمعصوم سهرابی با تراکتور قراردادی به ارزش دو میلیارد تومان امضا کرد و دستیارانش هم با قراردادهای 300 میلیون تومانی و 160 میلیون تومانی به کادرفنی اضافه شدند و آنالیزوری که منصوریان به باشگاه معرفی کرد نیز قراردادی به ارزش 120 میلیون تومان ثبت کرد اما گفته می شود در زمان مدیرعاملی علیپور، مبلغ این قراردادها بدون مصوبه هیات مدیره افزایش یافته و منابع آگاه حالا مدعی هستند قرارداد 300 میلیونی به 370 میلیون تومان، قرارداد 160 میلیونی به 230 میلیون تومان و قرارداد 120 میلیونی به 180 میلیون تومان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که با مخالفت صریح هیات مدیره تراکتور مواجه شده و آنها مدعی هستند مدیرعامل وقت برای انجام این کار از هیات مدیره مصوبه ای نگرفته بود. 

گویا زمان مدیرعاملی علیپور، منصوریان با توجه به افت ارزش ریال تقاضای افزایش دستمزد برخی دستیارانش که با او به تبریز رفته بودند را مطرح می کند و مدیرعامل وقت هم این درخواست را می پذیرد. امروز در نشست منصوریان و تراکتوری ها از رقم جدید قراردادها رونمایی می شود که این موضوع تعجب تراکتوری ها را به دنبال داشته است.

همچنین در جلسه امروز مدیران تراکتور که با منصوریان قراردادی به ارزش دو میلیارد داشتند، از او خواستند چون هفته پنجم کنار گذاشته شده و در یک ششم بازی های لیگ برتر مربی تراکتور بوده، یک پنجم مبلغ قراردادش را دریافت و قراردادش را توافقی فسخ کند اما منصوریان اعلام کرده تمام پول قرارداد را می خواهد. نزدیکان تراکتور مدعی هستند باشگاه حاضر بود حتی با پرداخت 500 میلیون تومان با منصوریان توافق کند اما سرمربی برکنار شده این تیم اعلام کرد اگر خودش استعفا کرده بود فقط پول پنج هفته را از تراکتور می گرفت و حالا که باشگاه او را کنار گذاشته باید تمام پول قرارداد را بپردازد. گفته می شود منصوریان در صورتی که مبلغ قراردادش را به طور کامل از تراکتور بگیرد تا پایان این فصل نمی تواند در تیم دیگری فعالیت کند.

تراکتوری ها یک و نیم میلیارد با منصوریان و نزدیک نیم میلیارد هم با دستیاران او و در مجموع 2 میلیارد تومان با کادرفنی سابق باشگاه اختلاف حساب دارند. اولین جلسه برای توافق و تفاهم بی نتیجه به پایان رسید.

 

بیشتر بخوانید:

تراکتور | جلسه اول مدیران با علیرضا منصوریان بی ‌نتیجه ماند

پیروزی پرگل تراکتور در بازی دوستانه / مسعود شجاعی پاس گل داد

هوشنگ نصیرزاده: گزینه اول ما برای هدایت تراکتور مسعود شجاعی است اما او دوست دارد فوتبال بازی کند

علیرضا منصوریان: مسئولان تراکتور هیچ صحبتی با من نکردند؛ تیم من با صدرنشین فقط 4 امتیاز اختلاف دارد

نزدیکان باشگاه تراکتور: برای برکناری منصوریان دلایل موجه ای داریم اما حفظ شان ایشان مهم تر است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا منصوریان میلیون تومان هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد

 عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد.

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند