Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@10:16:11 GMT

«پلنت» پشتیبان واقعی استارت آپ هاست

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۲۸۷۴

«پلنت» پشتیبان واقعی استارت آپ هاست

امتداد - مدیرعامل شرکت بیمه سامان با بیان این که آینده از آن استارت آپ هاست، ضمن تشریح چگونگی حمایت این شرکت از ایده های نو در صنعت بیمه، گفت: ما برای استارت آپ ها فرش قرمز پهن کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، احمد رضا ضرابیه با تاکید بر نقش مهم استارت آپ ها در توسعه همه بخش های اقتصادی به ویژه صنعت بیمه، گفت: حوزه فعالیت استارت آپ ها سیال است، بنابراین اگر آنها را در صنعت بیمه نادیده بگیریم، به سرعت از این صنعت کوچ خواهند کرد و شاهد فعالیشتان در سایر بخش های اقتصادی به جز بیمه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که همین دیدگاه باعث ایجاد «پلنت» به عنوان مرکزی برای هدایت و استفاده از توانایی استارت آپ ها شد، اظهار کرد: بیمه سامان با راه اندازی «پلنت» در عمل ثابت کرد که پشتیبان واقعی استارت آپ هاست و اکنون با گذشت یک سال و نیم از تاسیس آن، به خوبی آثار مثبت حمایت از استارت آپ ها در صنعت بیمه مشخص شده است.
ضرابیه با تاکید بر این که بسیاری از استارت آپ ها ایده های نابی در حوزه بیمه دارند و فقط نیازمند حمایت از سوی شرکت ها، تامین مالی، آشنایی با فنون بیمه گری، دریافت مجوزها و یا اخذ ضمانتنامه هستند، اظهار کرد: بیمه سامان همه این پیش نیازها را در پلنت پیاده سازی کرد و همه سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری لازم را در اختیار آنها قرار داده است.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با بیان این که پلنت تلاش می کند امکانات مورد نیاز استارت آپ ها را فراهم کرده و ضمن مدرن کردن فرایندها، از فضای سنتی موجود بیش از پیش فاصله بگیرد، گفت: اکنون روش «نوآوری باز» در شرکت بیمه سامان برای طراحی محصولات و بازطراحی فرایندها به کار گرفته می شود، به طوری که ابتدا نیازهای بازار و خواسته های مشتریان رصد می شود و سپس محصول نهایی متناسب با آن طراحی و اجرا خواهد شد، در نتیجه این روش قدیمی که بیمه گر پشت درهای بسته برای مشتری تصمیم گیری کند به پایان رسیده است.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان توسعه استارت آپ ها را عاملی برای کمک به توسعه اقتصاد کشور خواند و گفت: شرکت بیمه سامان نیز در همین راستا خود را به حمایت از صاحبان ایده موظف می داند و از کمک به آنها دریغ نخواهد کرد.
به گفته او، پلنت یک فضای ویژه در حوزه اینشورتک است که تلاش می کند با شناسایی ایده ها و موقعیت های موجود در صنعت بیمه، تبدیل آنها به کسب و کار را تسریع کند.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با بیان این که تحول دیجیتال، موضوع کسب و کارهای مختلف روز دنیاست و صنعت بیمه ما نیز باید در این مسیر حرکت کند، اظهار کرد: فناوری باید در حوزه فعالیت های بیمه گری جایگاه بالاتری داشته باشد و خوشبختانه با حمایت بیمه مرکزی، این مسیر با سرعت در حال طی شدن است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت بیمه سامان بیمه سامان صنعت بیمه استارت آپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گاز‌های همراه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «مرتضی شاهمیرزایی» امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت) در آیین امضای تفاهم‌نامه طرح‌های توسعه میدان‌های گازی کشور با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و اکتشاف و تولید گفت: یکی از مشکلات اساسی صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ که «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده، تأمین خوراک پایدار است.

وی با تأکید بر اینکه همه باید برای تحقق راهبرد تعیین‌شده از سوی مقام معظم رهبری در این مسیر حرکت کنیم، افزود: تقاضا دارم شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به‌منظور تحقق جهش تولید کمک‌حال صنعت پتروشیمی باشند.

معاون وزیر نفت با اشاره به سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی در دولت سیزدهم در بالادست صنعت نفت به‌ویژه جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت، گفت: هم‌اکنون طرح‌های جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت در قالب چهار طرح برای جمع‌آوری گاز‌های غرب و شرق کارون از سوی شرکت پالایش بیدبلند خلیج‌فارس، شرکت هویزه خلیج‌فارس، ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و شرکت پتروشیمی مارون در حال اجراست تا از سوزاندن گاز‌هایی که در دهه‌های پیش سوزانده می‌شد، جلوگیری شود.

شاهمیرزایی تأکید کرد: حداکثر تا سه سال آینده درمجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعب از گاز‌های همراه شرق و غرب کارون توسط صنعت پتروشیمی جمع‌آوری می‌شود که گاز متان آن به شبکه سراسری تزریق و C ۲+ آن خوراک پتروشیمی‌ها می‌شود.

وی امروز را روزی تاریخی دانست و بر همکاری تنگاتنگ دولت و بخش خصوصی برای اجرای هرچه سریع‌تر طرح‌های توسعه میدان‌های گازی تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز به‌عنوان شرکت مادر تخصصی، در این مسیر در کنار هلدینگ‌ها خواهد بود.

شاهمیرزایی، تکمیل زنجیره ارزش را مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی برشمرد و گفت: باید با شتاب بیشتر به‌سمت تکمیل زنجیره ارزش حرکت کنیم و از وابستگی به خارج بی‌نیاز شویم، بنابراین صنعت پتروشیمی، با سرمایه‌گذاری در بالادست، از تکمیل زنجیره ارزش غافل نمی‌شود.

وی افزود: بومی‌سازی در حوزه کالا و تجهیزات، کاتالیست و مواد شیمیایی در صنعت پتروشیمی را از پیش‌تر‌ها آغاز کرده‌ایم.

معاون وزیر نفت تأکید کرد: برنامه‌ریزی تعمیرات اساسی مجتمع‌های پتروشیمی برای فصل زمستان، به‌دلیل محدودیت‌های کمبود خوراک در زمان کوتاه انجام شود.

شاهمیرزایی در پایان از شرکت‌های پتروشیمی درخواست کرد به پرداخت بهای خوراک و سوخت دریافتی مطابق قرارداد متعهد باشند.

دیگر خبرها

  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها محکوم به شکستند/عدم بازارسنجی علمی فعالیت‌های جدید و نو
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گاز‌های همراه
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند