Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری در پیامی توییتری به شرایط وخیم اقتصادی تعداد زیادی از آمریکایی آن‌هم در پی همه‌گیری ویروس کرونا اشاره کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «در پی همه‌گیری ویروس کرونا، ده‌ها میلیون آمریکایی با ناامیدی اقتصادی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها نمی‌توانند هزینه اجاره خود را پرداخت کرده و با بی‌خانمانی مواجه هستند. آن‌ها نمی‌توانند به پزشک مراجعه کرده و نمی‌توانند غذای فرزندانشان را تامین کنند و بیشتر و بیشتر وارد بدهی می‌شوند.»

گفتنی است، آمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا با سرعت زیادی در حال افزایش است. بر اساس آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از شمار ۳۰۰ هزار نفر عبور کرده است. بیش از ۱۶ میلیون و ۵۷۰ هزار آمریکایی هم تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

دموکرات‌ها و جو بایدن طی ماه‌های اخیر به بهانه‌های مختلف، عملکرد دونالد ترامپ در مواجه با ویروس کرونا را فاجعه آمیز  و آن را عامل شیوع ویروس کرونا در این کشور خواندند. جو بایدن در مناظرات انتخاباتی بارها گفت که ترامپ برنامه مشخصی برای مبارزه با ویروس کرونا ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت گفت: به طور کلی خدمات دولت به صورت غیر مستقیم در حال انجام است، ولی امروزه از طریق شناسه یکتا این خدمات صورت می گیرد. 

به گفته رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت، افرادی که مجوزهای شناسه یکتا را نداشته باشند نمی توانند خدمات دریافت کنند.  اگر تولید کننده و یا فعال اقتصادی باشند شامل این گروه خواهد شد. 

 سیاح تصریح کرد: با شناسه یکتا تمامی افراد می توانند نوع فعالیت عرضه کننده خدمت را تشخیص دهند و از نوع فعالیت عرضه کننده خدمت فعالان اقتصادی اطمینان حاصل کنند.

 او تصریح کرد: درگاه ملی مجوزها باعث شده جلوی تخلفات ،کالاهای فیک و  دیگر موارد گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!