Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آران و بیدگل کشف شد

فرمانده انتظامی آران و بیدگل از کشف و جمع آوری  ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر محمدی با بیان اینکه ارزش این دستگاه‌ها بیش از یک میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک عملیات دیگری افزون بر ۶۰ تن نهاده دامی (جو) که در یک سوله احتکار شده بود، کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل ارزش نهاده دامی را بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بیان کرد.

شهرستان ۱۰۳ هزار نفری آران‌وبیدگل در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است. 

سارق کابل‌های مخابراتی در کاشان دستگیر شد 

فرمانده انتظامی کاشان گفت: سارق حرفه‌ای کابل‌های مخابراتی در این شهرستان شناسایی و دستگیری شد.

سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت کابل‌های مخابراتی در سطح شهر کاشان،  مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران کلانتری۱۲ ولی عصر (عج)  شهرستان با انجام یک سری اقدام‌های فنی و تخصصی موفق شدند درد حرفه‌ای به نام رضا  ۳۰ ساله را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: در بازجویی‌های فنی متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در تحقیقات تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و تاکنون به ۱۶ مورد دزدی کابل‌های مخابراتی در سطح شهر اعتراف کرده است.

وی به شهروندان توصیه کرد در صورت شدن قطع برق غیرمنتظره در زمان‌های خاص به خصوص نیمه‌شب، پیش از هرگونه اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

برادران قاچاقچی مواد مخدر در کاشان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کاشان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان، برادران قاچاقچی مواد مخدر با بیش از ۴۸ کیلوگرم مواد افیونی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین بساطی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و طی کنترل خودروهای ورودی به شهر کاشان به یک دستگاه کامیون به مقصد تهران به رانندگی فردی به نام بهرام  ۲۹ ساله و سرنشینی برادرش به نام  شهرام ۲۷ ساله مظنون شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند بیش از ۴۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

برچسب‌ها اصفهان کاشان ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان کاشان ارز دیجیتال اصفهان کاشان ارز دیجیتال اخبار کنکور کابل های مخابراتی فرمانده انتظامی ارز دیجیتال مواد مخدر دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند