Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های تحصیلی این نهاد از دانش آموزان محروم گفت: تمامی دانش آموزان پشت کنکور این نهاد بورسیه تحصیلی قلم چی شدند.

مجید الهی راد در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان شماره دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد این استان را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: علاوه بر این پنج هزار و ۶۷۰ نفر از ایتام و محسنین نیز تحت حمایت هستند که سالیانه از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مندمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، وی بابیان اینکه امسال بیش از ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر بین این دانش آموزان توزیع‌شده است، افزود: برای این فرزندان در حوزه تعلیم و تربیت نیز کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود.

الهی راد با اشاره به اینکه هشت نفر از دانش آموزان این نهاد طی امسال حائز رتبه زیر هزار در کنکور سراسری شدند تصریح کرد: امسال تمامی دانش آموزان پشت‌کنکوری در آزمون‌های قلم چی ثبت‌نام‌شده‌اند تا زمینه شکوفایی استعدادهای آن‌ها فراهم شود و همچنین مقاطع پایین‌تر نیز در برنامه‌های کانون قلم چی در حال بورسیه شدن هستند.

وی به دغدغه‌های کمیته امداد در فراهم‌سازی زمینه آموزش مجازی و ابزارهای آن اشاره و اظهار کرد: در این بخش هم‌اکنون تبلت هایی متناسب با شرایط دانش آموزی در جهت کاهش آسیب های احتمالی پیش بینی و در حال توزیع است.

الهی راد یاد آور شد: این تبلت ها با مشارکت خیران و هم‌افزایی کمیته امداد کشور هفتگی به استان ارسال و بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وی همچنین از مرکز نیکوکاری شهدای دانش‌آموز مستقر در کمیته امداد به‌عنوان فرصتی در کمک‌رسانی به دانش آموزان نیازمند نام برد و گفت: این مرکز زمینه هدایت کمک‌های اولیا و مربیان و مجموعه فرهنگی آموزش‌وپرورش را فراهم می‌کند.

وی به اجرای پویش ایران مهربان در حمایت از ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون حدود ۱۵ هزار همکار فرهنگی که مشغول امر تعلیم و تربیت هستند که در صورت تمایل می‌توانند حامی ایتام این نهاد با سرانه ۲۰ هزار تومان شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد بورسيه خراسان شمالي خراسان شمالی کمیته امداد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان