Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه سه شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی دهه ها برنامه ستادی و صدها برنامه شهرستانی برنامه ریزی و در حال اجرایی شدن است.

وی گفت: یکی از برنامه های در حال اجرا با توجه به شرایط سخت کرونا، فعالیت های قرآنی است که در قالب مسابقه، ختم قرآن و خرید کتاب قرآن و هدیه آن به نیازمندان در قالب کارگروه قرآنی عملیات سردار سلیمانی اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: انسان ها با قرآن زندگی می کنند و با قرآن از دنیا می روند و دوست دارند که این انس با قرآن هم بعد از مرگ آنها حفظ شود لذا بازماندگان بعد از مرگ انسان ها، با قرائت قرآن آن را به روح درگذشتگان هدیه می کنند.

وی گفت: لذا کسی که با حضور در میدان جنگ خون خود را تقدیم کرده است و شهید می شود در واقع شهید راه قرآن، پیامبران، ائمه، ارزش ها، مقدسات و فضایل است و برای برافراشتن پرچم قرآن شهید شده است.

ولی نژاد بیان کرد: سردار سلیمانی هم شهیدی است که عامل به قرآن بوده و رفتار و کردار او برگرفته از قرآن بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه قرآن کریم راه مبارزه با دشمنان را به بشریت می آموزد، تصریح کرد: تمامی خدمات فرهنگی، اجتماعی و عبادی این شهید بزرگوار نشات گرفته از قرآن کریم بود و در واقع برای دفاع از قرآن به میدان رزم رفت.

وی گفت: همه جهاد و مجاهدت سردار سلیمانی تاسی گرفته از آیات قرآن است و اگر به جنگ داعش و استکبار جهانی پرداخت و عهده دار هدایتگری و فرماندهی این رسالت بزرگ شد به این جهت بود که آنها به جنگ قرآن آمدند تا قرآن کتاب زندگی و حکومت مسلمانان نباشد، در زندگی انسان ها اجرایی نشود و عملاً قرآن از دست مسلمان گرفته شود تا دستورات و عمق و معانی آن مورد استفاده قرار نگیرد.

ولی نژاد افزود: شهید سلیمانی به فرمان ولی فقیه زمانش لباس رزم پوشید تا قرآن و دستورالعمل آن را اجرایی کند.

وی اضافه کرد: کسی که دستور قرآن را در زندگی خود قرار می دهد مانند سردار سلیمانی زیر بار ظلم و فشار استکبار قرار نمی گیرد و به داعش و اسرائیل باج نمی دهد زیرا او می داند داعش مولود و دست آموز غرب است.

ولی نژاد گفت: سردار سلیمانی خواست به مردم جهان بفهماند هر کسی از اسرائیل دستور می گیرد دلسوز جهان اسلام نیست و او آموخت که باید به قرآن تمسک بجوئیم تا بتوانیم جهان اسلام را از جنگ اسرائیل خلاص کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: اگر قرآن پیامبر اسلام (ص) در جهان عملی می شد دیگر اسرائیل و آمریکا نمی توانستد در جهان دیکتاتوری کنند و یا در منطقه سیطره داشته باشند و اگر قرآن عمل می شد و مردم با تاسی از قرآن آزادی عمل و عزت خود را حفظ می کردند امروز عربستان تحت سیطره غرب نبود.

وی در خصوص کارگروه کمیته قرآنی عملیات ستاد اجرایی اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: به همین منظور و گرامیداشت نام و یاد و شادی روح این شهید قرآن، بیش از هزاران ختم قرآن تا روز شهادتش برنامه ریزی شده است.

ولی نژاد با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی هم پیش بینی و در حال اجرایی شدن است، افزود: یکی از فعالیت های قرآنی خرید قرآن به نیت سردار سلیمانی توسط مردم و اهدای آن به مساجد، هیئات مذهبی و خانواده ها است.

ولی نژاد تصریح کرد: از همه مردم انتظار دارم تا سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با خود عهد ببندند برای این شهید بزرگوار و شهید فخری زاده در منازل قرآن ختم کنند و استان را خوش نام و سرافراز کنند.

کد خبر 5097028

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج محدودیت های کرونایی تبریز شب یلدا لیگ برتر فوتبال ایران سردار سلیمانی ولی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

 استاندار اصفهان در سفر منطقه‌ای به شرق اصفهان و بازدید از طرح رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر گفت: یکی از طرح‌های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است.

سیدرضا مرتضوی با اشاره به بازدید از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان افزود: امسال در سفر منطقه‌ای شورای اداری استان به شرق شهرستان مسائل چالش‌آفرین منطقه بررسی و از طرح‌های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.


او گفت: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش‌های مردم در این حوزه‌ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.


استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.


احداث حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان موسوم به «حلقه طلایی» از سال‌های گذشته آغاز شده است.


بخش‌هایی از تقاطع‌های غیرهمسطح این رینگ از جمله مجموعه پل‌های میدان استقلال، اشکاوند، مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تقاطع غیرهمسطح آفتاب در سال‌های گذشته احداث شده است.


حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که در کیلومتر صفر آن مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در مسیر آن روستای خاتون‌آباد، به سمت اتوبان فرودگاه قرار دارد.


مسیر این رینگ از مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود و به سمت دولت‌آباد، محدوده خُورزوق و میدان استقلال پیش می‌رود و به انتهای خیابان آتشگاه نزدیک پل زندان، شهر ابریشم، جنوب سپاهانشهر و سپس به سمت اشکاوند و در نهایت به نقطه آغاز خود یعنی مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌رسد.


عملیات اجرایی در کیلومتر صفر تا هشت رینگ چهارم در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته بود و با اقدامات انجام شده، کیلومتر چهار تا هفت آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در حال حاضر کیلومتر صفر تا چهار آن در حال اجراست.

منبع : ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال