Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدربیع احمدخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تسهیلات درخواستی برای ۳۹۹ پرونده با ظرفیت اشتغال ۵۵۶ نفر بوده که تا کنون ۸۰ درصد آن به متقاضیان پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: کارمزد این تسهیلات ۱۲ درصد بوده و مدت بازپرداخت آن سه ساله است. 

 احمدخانی با بیان اینکه موسسات فرهنگی و هنری، چاپخانه ها، آموزشگاه به شرط داشتن بیمه کارکنان، می توانند از تسهیلات جبران خسارت کرونا استفاده کنند، افزود: متقاضیان تسهیلات خود اشتغالی از ارائه بیمه معاف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در مرحله نخست تسهیلات جبران خسارت های کرونا در بخش فرهنگ و هنر، ۹ میلیارد تومان اعتبار برای این استان در نظر گرفته شده بود، گفت: ثبت نام برای دریافت این تسهیلات از طریق سامانه کارا به آدرس  https://corona kara.mcls.gov.ir/ انجام می شود. 

احمدخانی با بیان اینکه مشاغل فرهنگی و هنری در سه رسته فرهنگی، هنری و رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال تقسیم بندی شده است، افزود: رسته فرهنگی شامل فعالیت های نشر، چاپ، ادبیات،  قرآن و عترت، عرضه محصولات فرهنگی و زیارتی، رسته هنری شامل موسیقی، هنرهای تجسمی، تئاتر و هنرهای نمایشی، هنرهای سنتی، مد و لباس و عرضه محصولات هنری و رسته رسانه ای شامل روزنامه ‌نگاری، خبرنگاری، طراحی و عکاسی مطبوعاتی، تولید محتوای دیجیتال، عرضه محصولات رسانه ‌ای و عرضه محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به اقدامات انجام گرفته از طریق صندوق اعتباری هنر از زمان شیوع کرونا برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر اشاره کرد و اظهار داشت:  پرداخت حق بیمه سه ماهه هنرمندان صندوق در سه ماهه اول امسال، تمدید رایگان بیمه تکمیلی و درمان اعضا، صدور هنر کارت، حمایت های مالی و حمایت از کسب و کارهای فرهنگی از جمله این اقدامات بود که در مجموع حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای آن ها هزینه شده است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان اخبار کنکور عرضه محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول شماره ۱۲ با عنوان «هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: طبق محاسبات ما در زمان تصویب بخش اول بودجه مقرر شد که یک درصد هزینه‌های شرکت‌های دولتی برای مسائل فرهنگی هزینه شود که اعتبار آن بالغ بر ۲۸ همت می‌شد، اما دولت در جداول ۳۶ همت را برای توزیع آورده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با همکاری کمیسیون فرهنگی اصلاحاتی را در این جداول اعمال کرد که یکی از این اصلاحات، اختصاص منابع بیشتری به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان بود.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: امسال برای اولین‌ بار بودجه در مرحله اول به شکلی تصویب شد که کسی نمی‌تواند بودجه حوزه فرهنگ را پرداخت نکند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود