Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@22:38:19 GMT

حل مشکلات ۳ مددسرای تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۴۳۴۵

حل مشکلات ۳ مددسرای تهران

به گزارش ایرنا، "۲۰ مددسرا(گرمخانه) شامل ۱۶ مرکز ویژه مردان و چهار مرکز ویژه زنان با ظرفیت ۲هزار و ۵۰ تخت و ۵۰ درصد نیز به صورت کف‌خواب در تهران فعال است" این را  سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفته و اضافه کرده معمولا طی نیمه اول سال مشکلات گرمخانه‌ها رفع و اصلاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک حسینی در این باره به خبرنگار ایرنا توضیح می دهد: امسال هم خوشبختانه تامین بودجه از سوی شورای شهر و شهرداری تهران، مشکلات این مراکز را که بعضی از آنها مربوط به سال‌های گذشته و عمدتا هم در زمینه سیستم‌های تهویه، گرمایشی و سرمایی بود، اصلاح کردیم.

او شرایط زیرساختی گرمخانه‌ها را در حال حاضر خوب عنوان کرده و می گوید: مشکلی برای پذیرش مددجویان وجود ندارد با این حال در بعضی از مناطق گرمخانه وجود ندارند که در حال رایزنی هستیم در این مناطق هم گرمخانه ساخته شود.

در این رابطه الهام فخاری رئیس شورای اسلامی استان تهران هم روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با شدت یافتن سرما و استمرار همه‌گیری ویروس کرونا، بازدیدهای سرزده از مددسراهای تهران را در دستور کار قرار دادیم.

او با تاکید براینکه بیش از یک سال است مددسراها موظف به ارائه خدمات شبانه‌روزی هستند، افزود: در این بازدیدهای سرزده که به همراه همکاران شورای اسلامی استان و کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و فعالان اجتماعی در حوزه کار داوطلبانه انجام می شود؛ از مشکلات و مسائل این مددسراها در بخش‌های مختلف آگاه شدیم و حل مسائل پیگیری شد.

به گفته رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، پس از چند دور بازدید موارد و مشکلات دسته‌بندی شد و برای رسیدگی و رفع آنان اقدامات و رایزنی‌های لازم صورت گرفت.

فخاری با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی باید یکی از اصول مددسراها باشد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تماس و سرکشی‌های بعدی با این اقدامات پیگیرانه مشکلات مراکز مورد بازدید قرار گرفته در بخش‌های مختلف مانند اوضاع تغذیه، وضعیت بهداشتی و وسایل گرمایشی حل شده است.

به گزارش ایرنا، نظارت و رسیدگی به مددسراها با توجه به فصل سرما و همچنین همه گیری کرونا باید بیش از پیش در دستور کار نهادهای نظارتی از جمله شورای شهر و استان تهران قرار گیرد و امید است با نظارت و بازرسی های مستمر، ارائه خدمات به مددجویان این مراکز ارتقا یابد.

برچسب‌ها كميسيون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران شهرداری تهران الهام فخاري سید مالک حسینی بی خانمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كميسيون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران شهرداری تهران الهام فخاري سید مالک حسینی بی خانمانی كميسيون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران شهرداری تهران الهام فخاري سید مالک حسینی بی خانمانی اخبار کنکور شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران

 سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

به گزارش خبر نامه امیر کبیر، پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است.   روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.   سعید موسی‌نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران   سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود.

در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد   رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.   اگر شما یا نزدیکا‌نتان به خودکشی فکر می‌کنید، در ایران با «اورژانس اجتماعی» به شماره تلفن ۱۲۳ یا «اورژانس شهری» به شماره ۱۱۵ یا «صدای مشاور» با شماره ۱۴۸۰و  یا «اورژانس روانپزشکی تهران» با تلفن ۴۴۵۰۸۲۰۰ تماس بگیرید.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی