Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به جلسه صبح امروز(چهارشنبه ۲۶ آذرماه) فراکسیون متبوعش گفت: این جلسه با حضور روسای مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس فراکسیون به منظور بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ و نحوه مواجهه مجلس با آن تشکیل شد.

وی افزود: موضوعی که مورد اتفاق نظر همه کارشناسان است اشکالات اساسی بودجه، وابستگی زیاد به نفت، عدم تحقق بسیاری از پیش‌بینی‌های صورت گرفته در بُعد درآمدها و منابع و البته ناتوانی دولت در بحث فروش بیش از ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ بشکه نفت در روز است.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: موضوعی که دولت باید مورد توجه قرار دهد این است که موظف است سهم صندوق توسعه را از مازاد فروش بیش از یک میلیون بشکه نفت به میزان ۳۸ درصد پرداخت کند. همچنین بدهی‌های خود را نیز به هر میزان نفت که بیش از یک میلیون بشکه بتواند بفروشد باید به صندوق پرداخت کند و بر این اساس عملاً دولت تنها می‌تواند روی یک میلیون بشکه نفت خود حساب کند و مابقی را باید در صندوق توسعه ملی که سهم آیندگان است هزینه کند و بر این اساس رقم بالایی از پیش‌بینی‌های بودجه دولت نیز محقق نمی‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: جمع‌بندی ما این است که باید بودجه اصلاح ساختاری و ماهوی شود و دولت باید بپذیرد پیش از طرح در صحن مجلس با همکاری مجلس اشکالات بودجه باید مرتفع شود تا مجلس نیز بتواند بر اساس شرایط کشور بودجه را به موقع تصویب کند البته فراکسیون هفته آینده نیز در خصوص بودجه جلسه فوق‌العاده و با حضور کارشناسان، اساتید و احتمالا روسای مراکز تخصصی خواهد داشت

منبع: نماینده

کلیدواژه: بودجه مجلس میرتاج الدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!