Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمانی گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) شب یلدا ، خیریه باقیات ششمین مرحله توزیع ۲۰۰ بسته ارزاق (مواد غذایی) ویژه شب یلدا بین نیازمندان و اقشار بی بضاعت را در دستور کار خود قرار داد.

«محمد سلمانی» در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص اقدامات خیریه باقیات برای نیازمندان در شب یلدا و ولادت حضرت زینب (س) گفت: به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و شب یلدا ، خیریه باقیات وابسته به روضه مقدس آل یاسین ششمین مرحله ی توزیع ۲۰۰ بسته ارزاق (مواد غذایی) ویژه شب یلدا بین نیازمندان و اقشار بی بضاعت را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول اجرایی موسسه خیریه باقیات اظهار کرداین خیریه ، بسته های ویژه شب یلدا را در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام آماده و در روستای لهک واقع در اسلامشهر بین ۴۲ خانوار نیازمند و بی بضاعت توزیع کرد.

 

وی تصریح کرد: اقلام این بسته شامل برنج ، مرغ ، ماهی ، آجیل ، انار ، روغن ، رب و چای می باشد.

 

سلمانی افزود: خیریه باقیات با کمک های مردمی و بانیان خیّر فعالیت جهادی خود را پیش گرفته است و وابسته به هیچ ارگانی نمی باشد.

 

مسئول اجرایی موسسه خیریه باقیات بیان کردنامگزاری این خیریه (باقیات) به این معناست که بتوانیم در این شرایط سخت معیشتی و اقتصادی باقیاتی از خود به جای بگذاریم.

 

 

مردم عزیز و خیرین محترم می توانند با مراجعه به صفحه رسمی خیریه باقیات  در اینستاگرام به نشانی baghiyat.59@ در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه سهیم باشند.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته ارزاق محمد سلمانی شب یلدا خیریه باقیات حضرت زینب شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر شانه تخم مرغ چند؟

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت تخم مرغ شانه‌ای

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت تخم مرغ دو زرده

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

خواص تخم مرغ

تخم مرغ ماده غذایی پر ارزش است که یک عدد آن معادل ۳۰ گرم انوع گوشت، یک چهارم انواع مغز‌ها مانند بادام و گردو ارزش غذایی دارد. این محصول غذایی یکی از غذا‌های مورد علاقه سفره‌های ایرانی است که در وعده‌های مختلف هم می‌توان استفاده کرد.
تخم مرغ بیشتر در صبحانه‌ها و میان وعده‌ها استفاده می‌شود که می‌تواند با پروتئین سرشار، مواد معدنی و وتیامین‌های فراوان به افزایش سلامتی کمک کند و حتی از برخی بیماری‌ها نیز پیشگیری کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

tags # تخم مرغ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی