Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@02:23:51 GMT

خطر رژیم صهیونیستی بیخ گوش فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۴۷۶۳

خطر رژیم صهیونیستی بیخ گوش فوتبال ایران

با امضای تفاهم نامه‌ای در امارات، خطر هم قرعه شدن با اسرائیل بیخ گوش فوتبال ایران قرار گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون‌های فوتبال امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی در مراسمی که در دبی برگزار شد تفاهم نامه امضا کردند!

 سایت فیفا در این مورد نوشت: جیانی اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ رشید بن حمید النعیمی رئیس فدراسیون فوتبال امارات و اورن حسون رئیس فدراسیون فوتبال اسرائیل تفاهم نامه امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو جفت کفش انتخاب کن، پول یکیشو بده!

دو جفت کفش انتخاب کن، پول یکیشو بده!

اینفانتینو بعداز امضای این تفاهم‌نامه گفت: من بسیار افتخار می‌کنم که امروز اینجا هستم تا شاهد این تفاهم نامه باشم. این برای آینده بسیار مهم است، زیرا نشان می‌دهد فوتبال متحد است و مردم را به هم نزدیک می‌کند. من انتظارات زیادی از این توافق نامه دارم و این را به دو رئیس فدراسیون گفتم. آن‌ها می‌توانند روی حمایت FIFA برای سازماندهی رویدادها، سازماندهی فرصت‌های آموزشی و سازماندهی اقدامات برای نزدیک کردن دو کشور و همچنین تمام منطقه به فوتبال، حساب کنند!

کارشناسان نگران هستند با این صحبت‌های رییس فیفا، پروژه بازگشت اسرائیل از نقشه یوفا به نقشه کنفدراسیون فوتبال آسیا پررنگ‌تر شود. باید دستگاه دیپلماسی ورزش در این باره فعالانه‌تر و هوشمندانه‌تر رفتار کند.

اسرائیل چند دهه قبل عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و حالا در تلاش است دوباره به آسیا برگردد. این اتفاق اصلا برای فوتبال ما خوشایند نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فدراسیون فوتبال امارات فیفا اینفانتینو فدراسیون فوتبال تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد

 تفاهم‌نامه به منظور همکاری در جذب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری در جهت بهره‌برداری از مزیت‌های صید و صیادی و ایجاد صنایع وابسته آن، ایجاد صنایع چوب، ایجاد کارخانه فرآوری نارگیل، ایجاد مرکز تجاری و بسته‌بندی چای در منطقه آزاد چابهار برای صادرات و صادرات مجدد به کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان، اوراسیا و قفقاز جنوبی، به امضای حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و آریاراتنه مارتین رئیس هیات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا رسید.

توافق شد بزودی هیاتی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا برای بازدید، ارزیابی و سرمایه گذاری به منطقه آزاد چابهار سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»