Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشیدی گفت: همچنین ۱۴۲ هزار نفر از جمعیت ۲۴۰ هزار نفری این شهرستان از خدمات بیمه سلامت بهره می گیرند که ۶۰ در صد جمعیت بوکان را شامل می شود.

«طه رشیدی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: 60 در صد جمعیت بوکان تحت پوشش بیمه پایه ی بیمه سلامت  هستند.

 رییس اداره بیمه سلامت شهرستان بوکان افزود: همچنین  142 هزار نفر از جمعیت 240 هزار نفری این شهرستان از خدمات بیمه سلامت بهره می گیرند و بیمه سلامت تلاش دارد  با سیاست  پرداخت به اندازه ی توان و برخورداری به اندازه نیاز ،خدمات و داروهای جدید را با قیمت کمتر در سبد حمایتی و تحت پوشش این سازمان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رشیدی  گفت: در شرایط اپیدمی  کرونا این سازمان با تحت پوشش قرار دادن این بیماری 70 درصد هزینه های سرپایی و 90 درصد هزینه های بستری در بخش های دولتی  بیماران کرونایی را پرداخت می کند و  داروهای هیدروکسی کلروکین سولفات و کلروکین فسفات در بخش سرپائی و داروهای اینترفرون بتا در بخش بستری، برای بیمه شدگان مبتلا به کرونا را تحت پوشش قرار داده است.

این مسئول بیان کرد: همچنین از تاریخ ۲۵ آبان سال جاری، داروهای فاویپیرواویر و رمدسیویر، جهت درمان کووید ۱۹ مبتنی بر پروتکل های وزارت بهداشت، تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

رشیدی افزود: جهت رفاه بیمه شدگان و کاهش بار مراجعه به دفاتر پیشخوان از بیستم آبان سال جاری دفترچه های بیمه سلامت همگانی بصورت اتوماتیک و از طریق پنل تمدید شده اند ومیز خدمت الکترونیکی در پورتال  این اداره کل فعال می باشد .

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا بیمه سلامت آذربایجان غربی بیمه سلامت تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟