Web Analytics Made Easy - Statcounter

دربی تهران به تعویق افتاد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/9/26؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

دربی عقب افتاد

درخواست باشگاه استقلال برای تعویق دربی مورد موافقت قرار گرفت و تاریخ دربی تغییر پیدا کرد.

به گزارش طرفداری، تاریخ دربی طبق برنامه جدید سازمان لیگ عقب افتاد و روز 5 دی که قرار بود دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف هم بروند، بازی عقب افتاده پرسپولیس مقابل نساجی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این باشگاه استقلال اعلام کرده بود تا پرسپولیس بازی های عقب افتاده اش را برگزار نکند، حاضر به برگزاری دربی نیست.

طبق برنامه اولیه در هفته هشتم، پرسپولیس باید با استقلال بازی می کرد و فولاد میربان نساجی بود. اما سازمان لیگ امروز اعلام کرد زمان این دو بازی متعاقبا اعلام می شود و به جای آن روز 5 دی بازی معوقه هفته پنجم (نساجی - پرسپولیس در قائمشهر) برگزار خواهد شد.

شاهکار سازمان لیگ در اعلام برنامه؛ ذوب آهن 9 دی در اراک، 10 دی مقابل پرسپولیس

طبق برنامه جدید ازمان لیگ باید ظرف روز های 9 و 10 دی برگزار کننده دو بازی در اراک و تهران باشد.

به گزارش طرفداریف سازمان لیگ که دو بازی پرسپولیس مقابل نساجی و ذوب آهن را به تعویق انداخت حالا ناچار شده برنامه بازی های لیگ برتر را دستخوش تغیراتی کند. در این تغییرات سازمان لیگ مرتکب اشتباه بزرگی شده و برای ذوب آهن ظرف 24 ساعت 2 بازی گذاشته است در برنامه ای که به اشتباه از سوی سازمان لیگ اعلام شده ذوب آهن نهم دی ماه در اراک به مصاف آلومینیوم می رود و در 10 دی باید در تهران به مصاف پرسپولیس برود. بازی پرسپولیس ذوب آهن معوقه از هفته ششم و بازی آۀومینیوم ذوب آهن از هفته نهم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

هنر سازمان لیگ؛ 6 بازی عقب افتاده به جای سه بازی عقب افتاده

سازمان لیگ اشتباه قبلی خود را تصحیح کرد اما با اشتباه بزرگتر خود چه خواهد کرد؟ برای گنجاندن دو بازی عقب افتاده در تقویم لیگ، 5 بازی عقب افتاده به جمع بازی های معوقه اضافه شده است

خطر رژیم صهیونیستی بیخ گوش فوتبال ایران

فدراسیون‌های فوتبال امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی در مراسمی که در دبی برگزار شد تفاهم نامه امضا کردند!

کارشناسان نگران هستند با صحبت‌های رییس فیفا، پروژه بازگشت رژیم صهیونیستی از نقشه یوفا به نقشه کنفدراسیون فوتبال آسیا پررنگ‌تر شود. باید دستگاه دیپلماسی ورزش در این باره فعالانه‌تر و هوشمندانه‌تر رفتار کند.

رژیم صهیونیستی چند دهه قبل عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و حالا در تلاش است دوباره به آسیا برگردد. این اتفاق اصلا برای فوتبال ما خوشایند نیست.

برای احمد مددی رقیب پیدا شد؛ هیات مدیره برای مدیرعاملی گزینه جدید دارد

در حالی که برخی افراد مدعی هستند به اعضای هیات مدیره استقلال دستور داده شده حتما احمد مددی را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب کنند، برخی اعضای هیات مدیره که مایل به انتخاب مددی نیستند، یک گزینه جدید را برای مدیرعاملی استقلال کاندید کرده اند!

به گزارش طرفداری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال فردا در حالی برگزار می شود که دستور اصلی این جلسه، انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال است. ساعتی پیش علی نژاد معاون وزیر ورزش از برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال برای تعیین مدیرعامل جدید در روز چهارشنبه (فردا) خبر داد و اعلام کرد آصفی عضو جدید هیات مدیره که جانشین احمد سعادتمند شده نیز در این نشست شرکت می کند.

 طبق اخبار رسیده از هیات مدیره استقلال، جلسه فردا با حضور هر 5 عضو هیات مدیره برگزار می شود. پیش از این گفته می شد زبده شیرکوهی از هیات مدیره استعفا کرده و این شخص حتی در گفتگو با رسانه ها مدعی بود با اصراری که بر پذیرش استعفایش داشته، وزیر ورزش به عنوان رییس مجمع باشگاه استقلال، استعفای او را قبول کرده است اما هادی زبده شیرکوهی فردا به عنوان عضو هیات مدیره به اتفاق اسماعیل خلیل زاده، مهدی عبدیان، حجت نظری و حمیدرضا آصفی در جلسه هیات مدیره شرکت می کند چرا که رای او به عنوان یک عضو هیات مدیره در انتخاب مدیرعامل تاثیرگذار خواهد بود. هنوز معلوم نیست بعد از انتخاب مدیرعامل، استعفای زبده پذیرفته می شود یا او همچنان به فعالیت ادامه می دهد.

 گفته می شود در این جلسه، احمد مددی تنها نامزد مدیرعاملی استقلال نخواهد بود. گویا دو عضو هیات مدیره، یک گزینه جدید را برای مدیرعاملی مطرح کرده اند که قرار است در جلسه فردا از بین مددی و این گزینه جدید یک نفر به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی شود.

رئال مادرید 3-1 اتلتیک بیلبائو؛ 3 امتیازی که سخت به دست آمد

منچسترسیتی 1-1 وست برومویچ؛ رونمایی از سامانه دفاعی جانستون در اتحاد

بنونتو 1-1 لاتزیو؛ اینزاگی ها یکدیگر را ناراحت نکردند

وردربرمن 1-2 دورتموند؛ پیروزی دشوار زنبورها در اولین حضور ترزیچ روی نیمکت سرمربیگری

وولورهمپتون 2-1 چلسی؛ کامبک گرگ ها با گل دقیقه 95 نتو تکمیل شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی عقب افتاده باشگاه استقلال رژیم صهیونیستی عضو هیات مدیره گزینه جدید سازمان لیگ دو بازی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد

علی خطیر قبل از این که به 10 ماه حضور در استقلال برسد، از این تیم کنار رفت. حالا استقلالی ها سیزدهمین تغییر مدیرعامل را در زمان کمتر از 10 سال تجربه خواهند کرد.

به گزارش طرفداری، ما امیدواریم با تحت پوشش رفتن استقلال زیر نظر هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس، وضعیت این تیم سروسامان بگیرد اما باشگاه رکوردداری که در 9 سال و 351 روز 13 تغییر در مدیریت خود داشته، بسیار خوشبخت بوده که در همه سالها مدعی مانده و امسال هم مدعی نخست قهرمانی در مسابقات لیگ برتر است.

به هر حال فهرست مدیران استقلال تهران را از 27 اردیبهشت سال 93 با هم مرور می کنیم. استقلالی که در این مدت به اندازه 30 سال قبل تر از آن تغییر مدیریت به چشم دیده است.

بهرام افشارزاده از 27 اردیبهشت 1393 رضا حسنی خو از 13 مرداد 1395 رضا افتخاری از 17 مرداد 1395 امیرحسین فتحی از 27 تیر 1397 اسماعیل خلیل زاده از 21 آذر 1398 علی فتح الله زاده از 7 اسفند 1398 احمد سعادتمند از 10 فروردین 1399 احمد مددی از 10 مهر ماه 1399 مصطفی آجورلو از 2 مهر 1400 علی فتح الله زاده از 23 مهر 1401 سید حجت کریمی از 22 فروردین 1402 علی خطیر از 17 تیر 1402

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟