Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید به هر زحمتی بود موفق شد سومین برد متوالی خود در لالیگا را کسب کند.
به گزارش آریا، رئال مادرید به فاصله چند روز بعد از پیروزی مهم مقابل اتلتیکو مادرید، میزبان اتلتیک بیلبائو بود که موفق شد این تیم 10 نفره را به زحمت 3-1 شکست دهد و با 26 امتیاز موقتاً به رده دوم صعود کند. دقیقه `12 روی همکاری ویلیامز و دی مارکوس مهاجم بیلبائو در موقعیتی خطرناک به توپ ضربه زد که با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه `13 رائول گارسیا بعد از سومین خطای خشن خود روی بازیکنان رئال مادرید، دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و خیلی زود از بازی اخراج شد تا کار تیمش سخت شود.
دقیقه `23 ضربه خطرناک والورده از سمت چپ محوطه جریمه بیلبائو با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه `40 ارسال خوب مودریچ با ضربه بغل پای وینیسیوس همراه شد که اونای سیمون با سینه راه توپ را بست. دقیقه `43 ارسال مندی به روی دروازه و توپی که به صورت اتفاقی مقابل پای والورده افتاد اما ضربه این بازیکن در شرایط نامتعادل از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه `2+45 رئال مادرید به گلی که می خواست رسید؛ وینیسیوس توپ را برای تونی کروس کاشت تا این بازیکن با شوت محکم زمینی از پشت محوطه جریمه دروازه اتلتیک بیلبائو را باز کند. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.
دقیقه `52 اتلتیک بیلبائو به راحتی گل تساوی را به ثمر رساند؛ پاس عرضی دی مارکوس به حوالی نقطه پنالتی به آندر کاپا رسید و درحالیکه ضربه اول این بازیکن را کورتوا به خوبی دفع کرده بود در برگشت با تعلل مدافعان رئال مادرید کاپا توپ را وارد دروازه کرد. در دقیقه `63 وینیسیوس جونیور جای خود را مارکو آسنسیو داد و فده والورده هم جای خود را به ایسکو داد. بعد از گل دوم رئال مادرید، رودریگو به جای لوکاس وازکز به میدان آمد. در دقیقه `74 کریم بنزما باز هم به داد رئال مادرید رسید؛ کرنر ارسالی که آسنسیو سریع شروع کرد، ارسال خوب کارواخال و ضربه سر تمام کننده بنزما حساب کار را 2-1 کرد.
دقیقه `1+90 تیبو کورتوا رئال مادرید را نجات داد؛ غفلتی دیگر در خط دفاعی رئال مادرید بازیکن بیلبائو را در موقعیت تک به تک قرار داد اما کورتوا با واکنشی عالی این ضربه را مهار کرد. دقیقه `2+90 دفع توپ فوق العاده کورتوا تبدیل به ضدحمله ای شد که روی همکاری عالی بنزما و مودریچ، مهاجم فرانسوی ضربه نهایی را به پیکر حریف وارد کرد تا حساب کار 3-1 شود اما به هیچ وجه پیروزی راحتی برای تیم زیدان نبود. در نهایت مسابقه ای که ممکن بود 2-2 به پایان برسد، 3-1 به سود رئال مادرید پایان یافت تا تیم زیدان چهارمین برد متوالی خود را هم کسب کند و به نوعی ثبات نسبی را پیدا کرده باشد. تونی کروس به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

- شاگردان اسلاون بیلیچ به یک امتیاز ارزشمند در خانه سیتیزن ها دست یافتند. وست برومویچ پس از 9 سال و 14 بازی، بالاخره از منچسترسیتی امتیاز گرفت. در یک بازی از هفته سیزدهم که خیلی ها منچسترسیتی را از قبل در آن برنده می دانستند، وست برومویچ با گل زدن از تک موقعیت خود و سپس دفاعی جانانه، پنجمین تساوی فصل سیتی را رقم زد. بدون شک مهارهای خارق العاده سم جانستون، دروازه بان پیشین منچستریونایتد در لحظات پایانی، عامل اصلی از دست رفتن دو امتیاز برای تیم پپ گواردیولا بود.
منچسترسیتی 1-0 وست برومویچ؛ گوندوعان (30): کانسلو از سمت راست استرلینگ را راه انداخت و این بازیکن پس از رسیدن به خط عرضی زمین، توپ را روی پای چپ خود آورد و پاس به بیرونی برای گوندوعان فرستاد تا این بازیکن به طور سر ضرب از داخل محوطه جریمه موفق به گشودن دروازه حریف شود.
منچسترسیتی 1-1 وست برومویچ؛ دیاز (43):‌ سویرز یک توپ سرگردان را به سمت آجایی پیش تاخته فرستاد و این بازیکن شوتی کم ارتفاع به سمت دروازه ادرسون زد که توپ پس از برخورد به دیاز و تغییر مسیری فاحش وارد دروازه سیتیزن ها شد.

- چلسی برخلاف فصل گذشته مقابل وولورهمپتون شکست خورد، تا بهترین فرصت برای صدرنشینی مجدد شاگردان فرانک لمپارد در لیگ برتر انگلیس از دست برود. چلسی برای دومین دیدار متوالی شکست خورد تا از 4 بازی اخیرش در لیگ برتر انگلیس فقط 4 امتیاز کسب کرده بود و عملاً فرصت هایش برای قرار گرفتن در صدر جدول را از دست بدهد. چلسی برای صدرنشینی و قهرمانی به عملکرد باثبات تری نیاز دارد و نتایج پر فراز و نشیب بزرگترین مانع برای کسب قهرمانی خواهد بود. چلسی اکنون با 22 امتیاز و یک بازی بیشتر در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد. در سوی مقابل وولورهمپتون با یک کامبک دیدنی، پس از دو شکست متوالی موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند شد تا با 20 امتیاز در رتبه نهم قرار گیرد.
وولورهمپتون 0-1 چلسی | اولیویه ژیرو (49): حرکت تیمو ورنر از جناح چپ، پاس به بن چیلول و ارسال این بازیکن به داخل محوطه جریمه، با شوت اولیویه ژیرو همراه بود که با اشتباه روی پاتریسیو توپ از خط عبور کرد و گل اول بازی ثبت شد.
وولورهمپتون 1-1 چلسی | دنیل پودنس (66): حرکت دنیل پودنس در داخل محوطه جریمه و شوت زیبای او با برخورد به پای ریس جیمز کمانه کرد و وارد دروازه چلسی شد.
وولورهمپتون 2-1 چلسی | پدرو نتو (5+90): ضدحمله شاگردان اسپیریتو با یک پاس به پدرو نتو همراه بود و این بازیکن حدود 20 متر را به سمت محوطه جریمه چلسی دوید و با یک شوت دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

- دو تیم وردبرمن و دورتموند از هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در پایان دورتموند به برتری دو بر یک دست پیدا کرد.
رافائل گوئررو (12) برای دورتموند: توپ با یک ارسال کات بک به سانچو رسید و او در حالتی نامتعادل توپ را به سمت دروازه وردربرمن شوت کرد اما توپ در یک کش و قوس به گوئررو رسید و او نیز کار را تمام کرد و گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کرد.
کوین موالد (28) برای وردبرمن: توپ در پشت محوطه جریمه دورتموند به موالد رسید و او نیز با ضربه ای مواج و زمینی، کار را به تساوی کشاند.
مارکو رویس (78) برای دورتموند: با خطای دروازه بان برمن روی بازیکن دورتموند، داور نقطه پنالتی را نشان داد. مارکو رویس پشت توپ ایستاد اما دروازه بان حریف توپ را به صورت ناقص دفع کرد اما در برگشت رویس کار را تمام کرد و دورتموند را پیش انداخت.

- جدال برادران اینزاگی در این هفته سری آ برنده نداشت. لاتزیو همچنان وضعیت خوبی در جدول ندارد. از هفته دوازدهم رقابت های سری آ ایتالیا، بنونتو میزبان لاتزیو بود. چیرو ایموبیله توانست سیمونه اینزاگی را مقابل برادرش پیپو در دقیقه 25 جلو بیندازد اما در دقیقه 45 پاسکواله شیاتارلا توانست گل مساوی را وارد دروازه عقاب های پایتخت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید بیلبائو منچسترسیتی چلسی وارد دروازه رئال مادرید محوطه جریمه وست برومویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!

جود برابر بایرن مونیخ کمتر از انتظارات ظاهر شد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

جود بلینگام که در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها برای این جدال قرار گرفته بود، عملکرد چندان خوبی برابر بایرن مونیخ نداشت و در اواسط نیمه دوم جای خود را به لوکا مودریچ داد.

بر اساس داده‌های آماری، این برای اولین بار نبود که بلینگام برابر بایرن مونیخ به میدان می‌رود و در کسب پیروزی و حتی به ثمر رساندن گل برابر این تیم، ناکام می‌ماند. ستاره انگلیسی قبلا ۸ مرتبه دیگر با پیراهن دورتموند مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته و هیچگاه نتوانسته بود طعم پیروزی برابر این تیم را بچشد. باید دید در بازی برگشت، رئال مادرید می‌تواند با کسب پیروزی برابر شاگردان توخل به رکورد منفی بلینگام پایان دهد یا خیر.

آمار جود بلینگام برابر بایرن مونیخ ۹ بازی 7 شکست ۲ تساوی ۳ پاس گل ۰ گل زده ناکامی جود بلینگام در کسب پیروزی برابر بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است