Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز چهارشنبه، بیست و ششم آذر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/9/26؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

دربی عقب افتاد

درخواست باشگاه استقلال برای تعویق دربی مورد موافقت قرار گرفت و تاریخ دربی تغییر پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، تاریخ دربی طبق برنامه جدید سازمان لیگ عقب افتاد و روز 5 دی که قرار بود دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف هم بروند، بازی عقب افتاده پرسپولیس مقابل نساجی برگزار می شود.

پیش از این باشگاه استقلال اعلام کرده بود تا پرسپولیس بازی های عقب افتاده اش را برگزار نکند، حاضر به برگزاری دربی نیست.

طبق برنامه اولیه در هفته هشتم، پرسپولیس باید با استقلال بازی می کرد و فولاد میربان نساجی بود. اما سازمان لیگ امروز اعلام کرد زمان این دو بازی متعاقبا اعلام می شود و به جای آن روز 5 دی بازی معوقه هفته پنجم (نساجی - پرسپولیس در قائمشهر) برگزار خواهد شد.

شاهکار سازمان لیگ در اعلام برنامه؛ ذوب آهن 9 دی در اراک، 10 دی مقابل پرسپولیس

طبق برنامه جدید ازمان لیگ باید ظرف روز های 9 و 10 دی برگزار کننده دو بازی در اراک و تهران باشد.

به گزارش طرفداریف سازمان لیگ که دو بازی پرسپولیس مقابل نساجی و ذوب آهن را به تعویق انداخت حالا ناچار شده برنامه بازی های لیگ برتر را دستخوش تغیراتی کند. در این تغییرات سازمان لیگ مرتکب اشتباه بزرگی شده و برای ذوب آهن ظرف 24 ساعت 2 بازی گذاشته است در برنامه ای که به اشتباه از سوی سازمان لیگ اعلام شده ذوب آهن نهم دی ماه در اراک به مصاف آلومینیوم می رود و در 10 دی باید در تهران به مصاف پرسپولیس برود. بازی پرسپولیس ذوب آهن معوقه از هفته ششم و بازی آۀومینیوم ذوب آهن از هفته نهم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

هنر سازمان لیگ؛ 6 بازی عقب افتاده به جای سه بازی عقب افتاده

سازمان لیگ اشتباه قبلی خود را تصحیح کرد اما با اشتباه بزرگتر خود چه خواهد کرد؟ برای گنجاندن دو بازی عقب افتاده در تقویم لیگ، 5 بازی عقب افتاده به جمع بازی های معوقه اضافه شده است

خطر رژیم صهیونیستی بیخ گوش فوتبال ایران

فدراسیون‌های فوتبال امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی در مراسمی که در دبی برگزار شد تفاهم نامه امضا کردند!

کارشناسان نگران هستند با صحبت‌های رییس فیفا، پروژه بازگشت رژیم صهیونیستی از نقشه یوفا به نقشه کنفدراسیون فوتبال آسیا پررنگ‌تر شود. باید دستگاه دیپلماسی ورزش در این باره فعالانه‌تر و هوشمندانه‌تر رفتار کند.

رژیم صهیونیستی چند دهه قبل عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و حالا در تلاش است دوباره به آسیا برگردد. این اتفاق اصلا برای فوتبال ما خوشایند نیست.

برای احمد مددی رقیب پیدا شد؛ هیات مدیره برای مدیرعاملی گزینه جدید دارد

در حالی که برخی افراد مدعی هستند به اعضای هیات مدیره استقلال دستور داده شده حتما احمد مددی را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب کنند، برخی اعضای هیات مدیره که مایل به انتخاب مددی نیستند، یک گزینه جدید را برای مدیرعاملی استقلال کاندید کرده اند!

به گزارش طرفداری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال فردا در حالی برگزار می شود که دستور اصلی این جلسه، انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال است. ساعتی پیش علی نژاد معاون وزیر ورزش از برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال برای تعیین مدیرعامل جدید در روز چهارشنبه (فردا) خبر داد و اعلام کرد آصفی عضو جدید هیات مدیره که جانشین احمد سعادتمند شده نیز در این نشست شرکت می کند.

 طبق اخبار رسیده از هیات مدیره استقلال، جلسه فردا با حضور هر 5 عضو هیات مدیره برگزار می شود. پیش از این گفته می شد زبده شیرکوهی از هیات مدیره استعفا کرده و این شخص حتی در گفتگو با رسانه ها مدعی بود با اصراری که بر پذیرش استعفایش داشته، وزیر ورزش به عنوان رییس مجمع باشگاه استقلال، استعفای او را قبول کرده است اما هادی زبده شیرکوهی فردا به عنوان عضو هیات مدیره به اتفاق اسماعیل خلیل زاده، مهدی عبدیان، حجت نظری و حمیدرضا آصفی در جلسه هیات مدیره شرکت می کند چرا که رای او به عنوان یک عضو هیات مدیره در انتخاب مدیرعامل تاثیرگذار خواهد بود. هنوز معلوم نیست بعد از انتخاب مدیرعامل، استعفای زبده پذیرفته می شود یا او همچنان به فعالیت ادامه می دهد.

 گفته می شود در این جلسه، احمد مددی تنها نامزد مدیرعاملی استقلال نخواهد بود. گویا دو عضو هیات مدیره، یک گزینه جدید را برای مدیرعاملی مطرح کرده اند که قرار است در جلسه فردا از بین مددی و این گزینه جدید یک نفر به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی شود.

رئال مادرید 3-1 اتلتیک بیلبائو؛ 3 امتیازی که سخت به دست آمد

منچسترسیتی 1-1 وست برومویچ؛ رونمایی از سامانه دفاعی جانستون در اتحاد

بنونتو 1-1 لاتزیو؛ اینزاگی ها یکدیگر را ناراحت نکردند

وردربرمن 1-2 دورتموند؛ پیروزی دشوار زنبورها در اولین حضور ترزیچ روی نیمکت سرمربیگری

وولورهمپتون 2-1 چلسی؛ کامبک گرگ ها با گل دقیقه 95 نتو تکمیل شد

برنامه بازی های مهم امروز (26 آذر) / صبحانه ورزشی طرفداری

لیگ برتر انگلیس:
آرسنال - ساوتهمپتون / ساعت 21:30
لیدز - نیوکسل / ساعت 21:30
لسترسیتی - اورتون / ساعت 21:30
وستهام - کریستال پالاس / ساعت 23:30
لیورپول - تاتنهام / ساعت 23:30
فولام - برایتون / ساعت 23:30

لالیگا:
بارسلونا - رئال سوسیداد / ساعت 23:30

بوندس لیگا:
بایرن مونیخ - ولفسبورگ / ساعت 23
هوفنهایم - لایپزیش / ساعت 23

سری آ:
یوونتوس - آتالانتا
جنوا - آث میلان
اینتر - ناپولی

لوشمپیونه:
دیژون - لیل / ساعت 21:30
لیون - برس / ساعت 23:30
پاری سن ژرمن - لوریان / ساعت 23:30
رن - مارسی / ساعت 23:30

بلژیک:
آنتورپ - زولته وارخم / ساعت 21:15 (علیرضا بیرانوند)
خنت - بیورن / ساعت 23:30 (میلاد محمدی)

روسیه:
زنیت - اسپارتاک / ساعت 20:30 (سردار آزمون)

صبحانه ورزشی 1399/9/26؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 25 آذر 1399 امیر عابدزاده محمد تقوی به تماشای بازی چلسی-وولورهمپتون رفته است ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 15 دسامبر 2020 ریوالدو در تعطیلات جووینکو و خانواده در ریاض

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی عقب افتاده باشگاه استقلال رژیم صهیونیستی عضو هیات مدیره صبحانه ورزشی سازمان لیگ گزینه جدید ساعت 23 30 ساعت 21 30 ذوب آهن دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس

بایرلورکوزن و آلونسو از روی دست رئال مادرید برای چنین برگشت‌های لحظه آخری تقلب کرده‌اند.

طرفداری | تیم ژابی آلونسو هنوز روند شکست‌ناپذیری خود را در این فصل از رقابت‌های باشگاهی حفظ کرده است.

بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده‌اند.

توییتر رسمی باشگاه وولفسبورگ اما واکنش جالبی به بازگشت دوباره تیم ژابی آلونسو داشته و تنها توضیح آن را به نوعی تقلب از روی دست رئال مادرید دانسته است. رئال مادرید سابقه برگشت‌های این چنینی را در کارنامه خود بسیار داشته و اشاره توییتر وولفسبورگ هم به این نکته است.

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر تنها توضیحی که میشد داد

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم