Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: پروژه خط انتقال گاز بویین زهرا – کرج حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

حسین تقی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در نیمه اول امسال پنج روستا به روستاهای گازدار استان اضافه شده است، اظهار کرد: عملیات گازرسانی به ۶۱ روستا نیز در حال انجام است و بخشی از آنها تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا پایان مهرماه در مجموع ۱۹۹۸ انشعاب در حوزه‌های شهری و روستایی نصب شده که مجموع انشعابات نصب شده شامل ۲۷۸ هزار و ۱۲۳ علمک است.

این مسئول توضیح داد: طی این مدت ۱۷ هزار و ۳۶۰ مشترک جدید گاز به مشترکانی که از این شرکت خدمات دریافت می‌کنند اضافه شده است.

تقی نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به آخرین وضعیت پروژه انتقال گاز بویین زهرا- کرج گفت: فار اول این پروژه ۴۸ درصد و فاز دوم نیز ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز البرز افزود: اگر پیش بینی‌ها درست باشد و به مشکل خاصی از لحاظ اعتباری و تامین تجهیزات برنخوریم فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: با تکمیل دو فاز این پروژه  مشکل گاز تمام شهرک‌های صنعتی استان مرتفع می‌شود.

این مسئول افزود: در فاز اول  حدود ۳۹ کیلومتر مسیر سازی،۱۳ کیلومتر لوله گذاری و ۲۱ کیلومتر جوشکاری  و در فاز دوم نیز حدود ۱۷ کیلومتر مسیرسازی،۱۰ کیلومتر حفاری کانال و ۶ کیلومتر جوشکاری اجرا شده است.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حسین تقی نژاد شرکت گاز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بجستان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۳ جاده روستای مزار، امدادگران از پایگاه امداد و نجات شهید مرتضی فرقانی شهرستان بجستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی قاسمی افزود: این حادثه که ساعت ۱۰:۳۰ امروز رخ داد، یک مصدوم داشت که پس از انجام عملیات رهاسازی با همکاری آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شد اما با وجود انجام عملیات احیا، این جوان ۲۱ ساله جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر