Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت: با تصمیم هیئت وزیران مصرف آب، گاز و برق برای خانوار‌های کم مصرف در دهک‌های پایین اقتصادی که حدود ٣٠میلیون نفر هستند رایگان می‌شود. خبرگزاری میزان - علی ربیعی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با تصمیم هیئت وزیران مصرف آب، گاز و برق برای خانوار‌های کم مصرف در دهک‌های پایین اقتصادی که حدود ٣٠میلیون نفر هستند رایگان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سکونت‌گاه‌های شهری روستایی و عشایری شامل این قانون می‌شوند و برای رعایت عدالت اجتماعی خانه باغ‌ها و ویلا‌ها مشمول این قضیه نخواهندبود.

سخنگوی دولت با اشاره به روز ملی حمل و نقل عنوان کرد: تا پان دولت به ٧٠ میلیون مسافر در بخش هواپیمایی می‌رسد. برای اینکه امکان فاصله گذاری ایجاد شود، نهایتا طرحی آماده و در ستاد ملی کرونا مورد توجه قرار گرفت که ٥هزار اتوبوس برای حمل و نقل شهری فراهم شود.   بیشتر بخوانید: اولین نشست برجامی در پساترامپ؛ ارسال و دریافت آدرس غلط ممنوع تکمیل می‌شود برچسب ها: علی ربیعی سخگنوی دولت هزینه برق هزینه گاز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی ربیعی هزینه برق هزینه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی

ذوقی با بیان اینکه تورم نقطه به نقطه درصد تغییر شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل را نشان می‌دهد گفت: تورم نقطه به نقطه فروردین ماه ۱۴۰۲ در استان آذربایجان شرقی که به ۶۳.۹ درصد رسید در فروردین ماه ۱۴۰۳ به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافت.

 ذوقی اظهار کرد: نتایج حاصل از گزارش شاخص قیمت مصرف کننده حاکی از آن است که خانوار‌های آذربایجان شرقی سال جدید را با کاهش تورم آغاز کردند.

وی افزود: براساس این شاخص خانوار‌های استان در فرودین ماه ۱۴۰۳ به طور میانگین حدود ۲۹.۹ درصد بیشتر از فروردین ماه ۱۴۰۲ برای خرید یک «مجموعه کالا‌ها و خدمات یکسان» هزینه کردند.

ذوقی با بیان اینکه تورم ماهانه خانوار‌های استان نشان دهنده درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه قبل است گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۳ تورم ماهانه خانوار‌های استان برابر ۲.۹ درصد بود که در مقام مقایسه با اسفند ماه سال گذشته ۰.۹ درصد افزایش داشت که به نظر می‌رسد به دلیل مصادف شدن با تعطیلات عید نوروز و تغییر در سطح ارائه خدمات و کالا‌ها باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای