Web Analytics Made Easy - Statcounter

به استناد مطلب دریافتی چهارشنبه ایرنا، سهراب مختاری در نشست مشترک شورای اشتغال شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان افزود: سهم تخصیصی شهرستان پاسارگاد ۳۲ میلیارد ریال بود که شورای اشتغال این شهرستان توانسته ۳۷۰ میلیارد ریال جذب کند.
وی ادامه داد: پاسارگاد جزو شهرستان‌هایی است که تعاونی توسعه و عمران را ایجاد کرده و در زمینه جذب اشتغال فارغ‌التحصیلان از ۱۶ سهمیه تا کنون ۱۰ سهمیه را جذب کرده و در سطح بالاتری نسبت به مرودشت و ارسنجان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادق فلاحی فرماندار شهرستان پاسارگاد نیز در این نشست با اشاره ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان خواستار حمایت ویژه از شرکت های تعاونی فعال شد.
وی با اشاره به تشکیل ۷۳ تعاونی با حضور سه هزار و ۶۴۰ نفر از مردم پاسارگاد به عنوان عضو تعاونی ها نقش و جایگاه تعاونی ها را در توسعه و ایجاد اشتغال مهم برشمرد.
رییس کارگروه اشتغال شهرستان پاسارگاد همچنین خواستار حمایت و پرداخت تسهیلات کم‌بهره به تعاونی‌های فعال به ویژه تعاونی‌های بانوان شد.
فلاحی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه مسکن مهر کارگری بیان کرد: این پروِژه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیازمند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت تکمیل است.
محمدجعفر کبیری معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست از اقدامات صورت گرفته در شورای اشتغال شهرستان پاسارگاد تشکر کرد.
حمایت تسهیلاتی با نرخ ترجیحی از سه تعاونی فعال، موافقت با پرداخت ۱۰ میلیارد ریال به صورت قرض الحسنه و نرخ ترجیحی جهت پروژه مسکن مهر کارگری سعادت شهر به شرط مشارکت اعضای تعاونی و موافقت با پرداخت تسهیلات نرخ ترجیحی جهت ۶ تعاونی فعال نیازمند به سرمایه در گردش از جمله پیشنهادهای شورای اشتغال شهرستان پاسارگاد بود که در این نشست تصویب شد.
همچنین با پیشنهاد فرماندار و شورای اشتغال شهرستان پاسارگاد مقرر شد از پروژه انگور داربستی در شهرستان با پرداخت تسهیلات کم بهره حمایت شود.
شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز است.

برچسب‌ها شیراز پاسارگاد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز پاسارگاد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس شیراز پاسارگاد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس اخبار کنکور شورای اشتغال شهرستان پرداخت تسهیلات تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد ویس‌کرمی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با هفته کار و کارگر گفت: تعاونی‌های زنان تعاونی‌های هستند که حداقل ۷۰ درصد اعضا آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: تعداد ۷ هزار و ۱۰ تعاونی زنان با عضویت بیش از ۶۶ نفر بالغ بر ۹۲ هزار فرصت شغلی در کشور فعال هستند.

وی تصریح کرد: ۴۵ درصد از تعاونی‌های زنان در گرایش‌های فرش دستباف، صنعت و صنایع دستی، ۱۸ درصد در گرایش کشاورزی، ۲۳ درصد در رشته خدمات و ۱۴ درصد در سایر گرایش‌ها فعالیت دارند.

وی گفت: تعاونی‌های زنان بیشتر در حوزه صنایع دستی، فرش دستباف، صنایع غذایی، صنایع بسته‌بندی و کشاورزی فعالیت دارند.

ویس کرمی تأکید کرد: در حوزه‌های گردشگری نیز ظرفیت‌های کسب و کار و اشتغال خوبی برای بانوان در بخش تعاونی کشور وجود دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۲۳ شرکت تعاونی زنان با ۱۲ هزار و ۱۹۶ عضو و ۱۸ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی تشکیل شده است که از رشد بیش از ۲۲ درصدی نسبت به مدت دوره مشابه قبل برخوردار است.

وی با تاکید بر تقویت تعاونی های زنان در سال جاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه سایر دستگاه‌ها نیز همکاری مطلوبی با تعاونی ها دارند و حمایت از تعاونی‌ها منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امنیت شغلی خواهد شد.

کد خبر 6092499

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه